کد خبر: ۴۷۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر


موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و اداره کل دامپزشکی استان فارس، همکاری های خود در حوزه پژوهش و تحقیق را افزایش می دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، نشستی مشترک با حضور «دکتر علی شیرازی نژاد» رئیس موسسه رازی شعبه شیراز، «دکتر تهمتن» معاون پژوهشی موسسه و «دکتر یعقوب مهندس» مدیرکل دامپزشکی استان فارس با محور گسترش همکاری های پژوهشی بین دو مجموعه به میزبانی موسسه رازی شعبه شیراز برگزار شد.

دکتر تهمتن معاون پژوهشی موسسه رازی در این نشست، با اشاره به ارتباط تنگاتنگ موسسه و سازمان دامپزشکی، اظهار کرد: تعامل و ارتباطات مستمر دو مجموعه به ما کمک می کند به اهداف مشترکی که در ارتباط با بیماری ها در استان و کشور وجود دارد، دست پیدا کنیم.

وی افزود: رفع مشکلات و تاثیرگذاری هر چه بهتر خدمات پژوهشی مستلزم همکاری سازمان دامپزشکی و موسسه رازی با یکدیگر است و موسسه رازی از گسترش تعاملات مشترک با سازمان دامپزشکی استقبال می کند.

دکتر یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان فارس نیز با تاکید بر اهمیت موسسه رازی، گفت: این مجموعه نشان داده به ویژه در مواقع بحران نقش استراتژیکی به عهده دارد و از موسسات مهم استان فارس محسوب می شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
برای جلوگیری از کمبود واکسن انترو باید سهمیه به یک اندازه در بین کل مراکز واکسیناسیون کشور توزیع شه
نظر شما
ادامه