کد خبر: ۴۷۷۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت:در شرایط کنونی مردم باید مواد غذایی مورد نیاز خود را بدون دغدغه تامین کنند و اعتماد مردم به دامپزشکی در موضوع امنیت غذایی بسیار ارزشمند است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، «بهرام نصراللهی زاده» در دیدار معاون اداری، مالی و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور، اظهار داشت: خدمات اداره کل دامپزشکی کردستان به فعالان بخش کشاورزی و ایجاد رضایت در جامعه هدف این دستگاه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از اقتصاد کردستان از محل بخش کشاورزی است، افزود: پیشگیری از تلفات دام روستاییان کردستان و تلاش در جهت کاهش فشار اقتصادی به این قشر از جامعه بسیار حائز اهمیت است و این تلاش‌ها در مجموعه دامپزشکی کردستان مشهود است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، موضوع امنیت غذایی جزو اولویت‌های کشور است و بر این اساس سازمان مدیریت و برنامه ریزی علیرغم محدودیت‌های منابع مالی موضوع واکسیناسیون دام و طیور روستاییان را بعنوان یکی از منابع مهم امنیت غذایی جامعه مدنظر دارد.

نصرالهی زاده یادآور شد: در شرایط کنونی مردم باید مواد غذایی مورد نیاز خود را بدون دغدغه تأمین کنند و از سلامت آن اطمینان داشته باشند و اعتماد مردم استان به اداره کل دامپزشکی در موضوع امنیت غذایی بسیار ارزشمند است.

وی همچنین در ادامه این جلسه اعتماد به جوانان و واگذاری پست‌های مدیریتی به جوانان را جزو ضرورت‌های سیستم مدیریتی استان عنوان کرد و بیان کرد: مدیرکل دامپزشکی کردستان نماد یک مدیر جوان موفق در استان است.

گفتنی است در پایان معاون اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در حمایت از دامپزشکی استان قدردانی کرد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
1
1
هم خودتون رو فریب میدین هم مردم رو. واقعا فکر میکنید مسئول فنی که ماهی ۲ ملیون حقوق میگیره و روزانه باید فاصله حداقل ۳۰ کیلومتر تا محل کار رو طی کنه یعنی حدودا ماهی ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومن هزینه ایاب ذهاب، واقعا نظارت میکنه؟
دکتر xy
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
1
1
ماده ۱۹ . ۱۸ کشکه جناب مسول. حالا رعایت هم که نمیشه دیگه واویلاست. کار نظارتی امنیت شغلی و تامین مالی میخواد که نداریم . با وجدانترین مسولین فنی هم مجبورند از خیلی چیزا چشم پوشی کنند. خودتون رو زدید به خواب عمیققققق
تا دیر نشده!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
1
1
اعتماد نداریم نه به بهداشت نه به دولت.بهداشت رو هم سیاسی کردید.سرتون رو از برف بیرون بیارید تا زیاد دیر نشده!!!
نظر شما
ادامه