کد خبر: ۴۷۷۶۸
 
 

رئیس اداره تشخیص و درمان، رئیس امور اداری و پشتیانی، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری، سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی، سرپرست اداره امور مالی، سرپرست اداره طرح و برنامه و مسئول امور رفاهی و پشتیبانی روز یکشنبه در نشستی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و معاونین این اداره کل معرفی شدند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر امید حاج محمدی» در این نشست گفت: بدیهی است که ارزشمندترین منابع هر سازمانی نیروهای انسانی آن سازمان تلقی می شود لذا ارج نهادن و احترام به جایگاه همکاران و مراجعین در تحقق محیط کاری مطلوب، پیدایش انگیزش فردی و در نهایت پیشبرد اهداف سازمانی امری اجتناب ناپذیر می باشد.

در ادامه این نشست طی حکمی از سوی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر حسین حیدری» رئیس اداره تشخیص و درمان، «اعظم عباسی» رئیس امور اداری و پشتیانی، «دکتر تورج کرمیان» رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری، «دکتر حسین محمدی جاوید» سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی، «شهرام نورورزی زاده» سرپرست اداره امور مالی، «علی الفتی» سرپرست اداره طرح و برنامه و «سلیم جوادزاده» مسئول امور رفاهی و پشتیبانی معرفی شدند.

دکتر حاج محمدی تصریح کرد: در راستای تکریم از همکاران، داشتن نگرش مثبت در فضای اداری، نگاه خوشبینانه به مجموعه، استقبال از پذیرش مسئولیت و  تغییرات مدیریتی درون سازمانی را به دور از اعمال سلیقه های فردی صرفا متاثر از خرد جمعی پس از طرح موضوع در کمیته مشورتی انتصابات عنوان کرد.

در پایان مدیر کل دامپزشکی استان اخلاق کاری را مهمترین عنصر موفقیت دانست و گفت: بر خویش فرض می دانم انتصاب همکاران را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند آن عزیزان فرهیخته وتلاشهای خستگی ناپذیرشان می باشد، صمیمانه تبریک عرض نمایم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)  و با اتکال به خداوند سبحان همچنان منشاء خدمات ارزنده ای برای امت شریف  و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.

 
 
نظر شما
ادامه