کد خبر: ۴۷۸۱۷
تعداد نظرات: ۷ نظر


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس مجوز سازمان برنامه، بودجه و محاسبات جهت افزایش امتیازات فصل ۱۰کارکنان وزارت جهاد کشاورزی حدودا مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که تحقق پیدا نکرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی ابراهیمی» عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در زمینه عدم پرداخت حقوق به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی براساس قانون خدمات مدیریت کشوری، گفت: موضوع پرداخت حقوق به کارکنان دولت متاسفانه بیشتر درگیر سلایق وزارتخانه ها شد و هر وزارتخانه‌ای که توانست به هر شکلی از امکانات آیین نامه‌ای استفاده کرد و کارکنان خود را مورد حمایت قرار داد.

متاسفانه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در مقایسه با سایر کارکنان وزارتخانه‌ها کمترین دریافتی را دارند

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از وزارتخانه‌ها و از جمله وزارت جهاد کشاورزی به دلیل محدودیت منابع مالی اقدام به حمایت از کارکنان نکردند و فرصت را از دست دادند، تصریح کرد: متاسفانه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در مقایسه با سایر کارکنان وزارتخانه‌ها کمترین دریافتی را دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس مجوز سازمان برنامه، بودجه و محاسبات جهت افزایش امتیازات فصل 10 کارکنان وزارت جهاد کشاورزی حدودا مبلغ 680 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که تحقق پیدا نکرد، ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی مکاتباتی را داشت تا اعتبارات لازم جهت افزایش حقوق کارکنان از محل فروش و منابع در اختیار تامین شود.

رتبه آخر دریافت حقوق در اختیار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

رئیس کمیته دام و طیور کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل اینکه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از سنوات قبل مورد بی مهری قرار گرفته‌اند پایه حقوقی ضعیفی دارند و کماکان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در انتهای خط قرار دارند.

دولت نسبت به افزایش حقوق کارمندان وزارت جهاد واکنش مثبتی ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی مکاتباتی در زمینه افزایش میزان پرداختی‌ها به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته اما دولت نسبت به افزایش حقوق آنها واکنش مثبتی نشان نداده است.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Germany
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
5
متاسفانه کارکنان دامپزشکی هم در سایه بی کفایتی جهاد هر روز اوضاع مالیشون خراب تر می شود
یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
5
از بس وزیرش ......... تشریف داره.
با چنگ و دندون چسبیده به وزارتخانه که از دستش نده ، 20 بار استیضاح شده .................، اگه مثل آقای ظریف استعفاء بده. بخاطر حمایت از حقوق کارکنانش ،دولت هم میفهمه که چ خبره اینجور بی اهمیت نمیشه نسبت به افزایش حقوق کارکنان وزرات جهاد کشاورزی نه اینکه بره از روی سیاست دست مردم و ببوسه .
عباسعليزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
1
دولتها از پي هم مي آيند و ميروند ولي هيچكدام هنوز نتوانسته اند عدالت پرداخت حقوق و مزايا را حداقل بين كاركنان دولتي خودشان برقرار كنند ، آنوقت انتظار داريم كه كل كشور را با عقل و منطق و عدالت ، مديريت كنند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
............ می کنند حقوق هم می خواهند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
وضعیت بودجه سازمان به حدی خراب است که پول بنزین بازرسی ها را گاها از ارباب رجوع میگیرند هزینه نگه داری و تعمیر خودروهای خدمت را به زحمت تأمین میکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
دیده خیلی بیکارن ،گفته همینم زیاده البته بجز پرسنل زحمتکش دامپزشکی که مطلوم واقع شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
1
جهت افزایش حقوق کلیه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ،، فقط وفقط شخص وزیرمی بایستی پیگیری نمایند وایجادانگیزه کارکنان رافراهم آوردند ولا غیر...
نظر شما
ادامه