کد خبر: ۴۷۸۲۸
 
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کشف ۹ تن مرغ احتکار شده از یک کشتارگاه در زرند خبر داد و گفت: این کشتارگاه به علت عدم رعایت مقررات نظام صنفی و احتکار ۹ تن مرغ پلمب شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «سید مهدی قویدل» اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی و احتکار، با پلمب واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان زرند یک واحد کشتارگاه به علت عدم رعایت مقررات نظام صنفی و احتکار ۹ تن مرغ پلمب شد .

وی در خصوص نحوه توزیع مرغ‌های احتکار شده گفت:در مرحله اول ۴ تن از این مرغ‌ها با هدف حمایت از مصرف کنندگان در راستای طرح تشدید مبارزه با گران فروشی و احتکار با دستور قضایی و با زیر قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال توزیع شد و ۵ تن دیگر هم در روز‌های آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد .

این مقام قضایی گفت: متاسفانه برخی از کسبه بدون توجه به نیاز همشهریان خود با اخلال در بازار، مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند که به شدت با آنان برخورد می‌کنیم .

وی عنوان کرد: تیم‌های بازرسی متشکل پلیس اطلاعات، شورای اصناف، صنعت معدن و تجارت با هدف مبارزه با احتکار کالا و گران فروشی تشکیل و به صورت مستمر در حال بازرسی از انبار‌ها و واحد‌های صنفی هستند .

گفتنی است در همین راستا چهار قصابی متخلف هم طی چند روز گذشته در شهرستان زرند با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان پلمب شده بود .

 
 
نظر شما
ادامه