کد خبر: ۴۷۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: واردات دام زنده برای نخستین بار در کشور از طریق دریای عمان و بندر شهیدبهشتی چابهار انجام می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، مرعشی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای واردات دام زنده که در سرسرای فرمانداری چابهار برگزار شد اظهار داشت: واردات دام زنده به کشور از طریق چابهار به صرفه و می تواند بخشی از مشکلات گرانی گوشت قرمز را مرتفع می کند.

وی افزود: بر اساس سیاست های دولت با پیگیری های انجام شده از هفته آینده برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان واردات دام زنده را شاهد خواهیم بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: این اقدام به منظور تنظیم قیمت گوشت در سطح کشور بویژه این انجام می شود.

وی ادامه داد: خرید دام زنده از کشورهای مختلف انجام شده و برای نخستین بار دام زنده با محموله کشتی در بندر چابهار پهلو خواهد گرفت.

مرعشی اظهار داشت: پس از وارد شدن دام در چابهار به کشتارگاههای استان منتقل می شود.

وی از همکاری و حضور معاون بازرگانی و پشتیبانی امور دام کشور، مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و سایر اعضای مربوطه در چابهار قدردانی کرد.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متخصص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
ورود دام زنده برابراست با ورود و شیوع انواع مختلف بیماریهای واگیر دامی در سطح کشور ....
نظر شما
ادامه