کد خبر: ۴۷۸۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

شورای هماهنگی ادارات کل دامپزشکی استانهای منطقه 4 کشور با حضور مدیران کل استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین روز پنجشنبه 16 اسفند در محل اداره کل دامپزشکی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، این گردهمایی با هدف هم افزایی و همکاریهای بین استانی و در راستای پیشگیری از وقوع بیماریهای دام و طیور و بیماریهای مشترک بین انسان و دام، پیش بینی مخاطرات و نیز اطلاع از وضعیت بیماری در استانهای شمالغرب کشور تشکیل گردید.

در این جلسه مدیران کل دامپزشکی استانها به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و یا دریافت راهکارها از ادارات کل و دفاتر سازمان دامپزشکی کشور  و نیز نسبت به ارائه راهکارهای عملیاتی و پیگیری موارد درخواستی مصوبات جلسات قبلی این شورا  پرداختند.

جلوگیری از قاچاق دام و تفکیک وظایف در استانهایی که در مسیر قاچاق دام واقع شده اند و نیز جلب همکاریهای هرچه بیشتر فرابخشی و فراسازمانی و سایر دستگاههای اجرائی و ارگانها از جمله نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، اداره کل اموال تملیکی و ... با حضور مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور و ارائه راهکارهای عملیاتی و پیشنهادهای اجرایی از جمله دیگر موارد مطروحه در این شورا بود که در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در این جلسه همچنین از سازمان دامپزشکی درخواست گردید در اسرع وقت نسبت به کاربردی نمودن سامانه های GIS دامپزشکی و بهره برداری از داشبورد مدیریتی در مجموعه سازمان دامپزشکی کشور و دسترسی استانها به اطلاعات سامانه GIS دامپزشکی جهت بهره برداری و پیشگیری از وقوع مخاطرات اقدام نماید.

«دکتر محمدیان» مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان میهمان ویژه این جلسه نسبت به ارائه پاسخ به مطالب مطروحه از سوی مدیران کل دامپزشکی استانهای منطقه 4 پاسخ داد و تصریح کرد تصمیمات پیشگیرانه خوبی در جهت جلوگیری از بحث قاچاق دام مرتبط با وظایف دامپزشکی در حال اتخاذ است و ابراز امیدواری کرد با اجرائی شدن این تصمیمات شاهد کاهش چشمگیر قاچاق دام در کشور خواهیم بود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
2
دور همی بیفایده و هزینه ایجاد کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
1
ماده ی 19 یادتون نره
نظر شما
ادامه