کد خبر: ۴۷۸۷۰

 


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی طیور ایوان‌کی برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: این پروژه ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «غلامرضا کاتب» در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر یک روزه «جهانگیری» معاون رئیس جمهور و افتتاح کشتارگاه صنعتی ایوان‌کی با حضور وی بیان کرد: عملیات اجرایی این کشتارگاه صنعتی از دی ماه سال ۹۳ آغاز و امروز در حالی افتتاح می‌شود که این واحد به طور مستقیم برای ۷۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: برای این پروژه با سرمایه ثابت ۲۲۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری در تأمین تجهیزات و ماشین آلات داخلی ۵۰ میلیارد ریال و ماشین آلات خارجی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو هزینه شده است.

عضو خانه ملت در ادامه ابراز کرد: این کشتارگاه صنعتی در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با زیربنای هفت هزار متر مربع احداث شده است.

کاتب افزود: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و دریافت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید راه اندازی شد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این کشتارگاه تصریح کرد: ظرفیت این کشتارگاه در حوزه فعالیت‌های کشتارگاهی شامل کشتار، پاک کردن و… گوشت مرغ هشت هزار و ۴۰۰ تن، احشاء دل و جگر و سنگدان حاصل از کشتارگاه طیور برای تأمین خوراک انسان ۴۳۷ تن، تولید گوشت مرغ منجمد بسته بندی شده پنج هزار و ۴۴۵ تن و تولید پودر گوشت طیور برای تأمین خوراک حیوان ۴۶۶ تن است.



نظر شما
ادامه