کد خبر: ۴۷۸۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

فرماندار کاشمر با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی دیدار و در خصوص موارد مرتبط با حوزه دامپزشکی شهرستان گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر محمدعلی نبی پور» در این دیدار اظهار داشت: در زمینه مسایل دامپزشکی مشکل خاصی در شهرستان نداریم و از این جهت رضایت خود را اعلام می دارم اما معتقدم بایستی توجه بیشتری یه این حوزه شود.

وی افزود: مجموعه سازمان دامپزشکی با تعدد وظایف و گستردگی فعالیت ها، دارای مشکلات زیادی در زمینه تجهیزات و دفاتر ستادی است و این مهم می طلبد تا به این مجموعه رسیدگی بیشتری به لحاظ اعتبارات صورت گیرد.

نبی پور گفت: کار دامپزشکی در حوزه سلامت یک فعالیت پیشگیرانه است و حتی از فعالیت های وزارت بهداشت نیز دارای اهمیت بالاتری در این زمینه است، چراکه در وزارت بهداشت عمده فعالیت ها در حوزه درمان در حال انجام است.

مدیر کل دامپزشکی استان نیز در این دیدار بیان داشت: وظایف ما در بخش های مختلف در حال انجام است و بعضا مسئولین و اقشار مختلف وقتی دامپزشکی را به یاد می آورند  که مشکلی در زمینه بیماری های مشترک پیش آید و این موضوع، گمنامی ما را بیش از پیش نشان می دهد.

«دکتر احمد شریعتی» افزود: با توجه به اهمیت فعالیت های دامپزشکی در زمینه پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان هیچ سهمی از اعتبارات سلامت نداریم. 

وی گفت: امیدوارم با تلاش های همکاران و مساعدت فرمانداران شهرستان ها اعتبارات دامپزشکی ترمیم شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
سازمان سلامت محور دامپزشکی هیچ سنخیتی با وزارت بی کفایت جهادکشاورزی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
این حرفا پوست پیازهم توش نیست.مسئولین محترم لطفا بیخیال این صنف شین.بذارین بدرد خودش بمیره
نظر شما
ادامه