کد خبر: ۴۷۸۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در پاسخ به اظهار نظری مبنی بر افزایش سود مرغداران برای جبران ضرر سال‌های قبل گفت: به خاطر مسائل خاص اقتصادی همه مردم دارند ضرر می‌کنند و نمی‌شود که 30 درصد سود به مرغدار بدهیم به دلیل اینکه از سال 90 ضرر کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی دهقان» امروز 19 اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان درباره مسائل مطرح شده درباره تخلفات مرغداران و عدم کشتار مرغ در برخی شهرستان‌ها اظهار کرد: تا آخر وقت اداری امروز مشخصات متخلفان به تعزیرات ارائه شود و تعزیرات اقدام لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر تعزیرات بخواهد وارد نظارت بشود، حرفی نداریم، افزود: دامپزشکی و جهاد کشاورزی باید روزانه آمار را به تعزیرات ارائه دهند که برای تصمیم‌گیری تعزیرات موثر است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه مرغ در استان کرمان به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی نیست و باید با متخلفان برخورد کنیم، بیان کرد: باید از خروج مرغ چه زنده و چه کشتار شده از استان بدون مجوز دامپزشکی ممانعت شود.

وی افزود: در جلسات قبل ستاد تنظیم بازار، صنف مرغداران اعلام کرد که همه موارد حتی با سود قیمت هر کیلوگرم مرغ 9800 تومان تمام می‌شود که قیمت را 10 هزار تومان اعلام کردیم و گفتند به تدریج کاهش پیدا کند تا بازار دچار التهاب نشود و از 14 هزار و 600 تا 14 هزار و 300 کاهش یافت و قیمت متوسط 14 هزار و 360 تومان و مرغ زنده 10 هزار و 50 تومان اعلام شده و این قیمت‌ها را خود جهاد کشاورزی و مرغداران و دامپزشکی به ما دادند.

دهقان تصریح کرد: در این آنالیز سود همه در نظر گرفته شده و قیمت همین است و نهادهای نظارتی محکم ایستاده‌اند، قیمت تغییر داده نمی‌شود و اگر مشکلی هست رسیدگی و رفع می‌شود.

وی در پاسخ به اظهار نظری مبنی بر افزایش سود مرغداران برای جبران ضرر سال‌های قبل گفت: به خاطر مسائل خاص اقتصادی همه مردم دارند ضرر می‌کنند و نمی‌شود که 30 درصد سود به مرغدار بدهیم به دلیل اینکه سال 90 ضرر کرده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان درباره تامین میوه شب عید اظهار کرد: توزیع میوه شب عید باید به نحوی باشد که جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی گرفته شود و باید میوه با قیمت مناسب در اختیار تمام مردم قرار بگیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: در 53 واحد مرغداری استان یک میلیون و 290 هزار قطعه جوجه 45 تا 60 روزه آماده کشتار وجود دارد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
2
سود دلال های دانه و کشتار میکنند نه مرغداری که ۵۰ روز استرس تولید و تهیه نهاده ها رو داره چرا شفاف سازی نمیکنید و نمیگید به مردم که دانه ای که با ارز۴۲۰۰ وارد میشه به شرکت های اینتگریشن یا مرغک و زربال میرسه که کلا ۱۰ درصد تولید بازار رو هم ندارن و باقی تولید کننده ها با ارز نیمایی باید دانه تهیه کنند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
1
یعنی میفرمایید معاون استانداری نمیداند ک سود را دلال میبرد و حمالی را مرغدار؟ همه با هم کمر همت بربسته اند تا چرخ تولید ملی را فلج کنند و اگر بر این روال باشد کاهش جوجه ریزی ها مداومت پیدا خواهد کرد و ۴ ماه دیگر مرغ زنده زیر ۱۵۰۰۰تومن نخواهد بود.
همانطور که بنده خرداد ماه گذشته در همینجا گفتم ک با این ضرر و زیان مرغدار و عدم حمایت دولت جوجه ریزی کاهش خواهد داشت و عواقبش مرغ کیلویی ۱۰۰۰۰تومن هست.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
مراکز واکسیناسیون رو به ورشکستگی اند
نظر شما
ادامه