کد خبر: ۴۷۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر


جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسئولین فنی مزارع طیور استان تهران، در راستای تعامل و هماهنگی بین بخش خصوصی و دولتی در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسئولین فنی مزارع طیور استان در مورخ 19/12/97 با حضور «دکتر واعظی» مدیر کل دامپزشکی استان ؛ «دکتر روستا» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، «دکتر توکلی» مسئول حراست اداره کل و جمعی از مسئولین فنی مزارع طیور درمحل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر واعظی مدیر کل دامپزشکی استان تهران گفت: تعامل بین بخش خصوصی و دولتی در نهایت می تواند به رفع مشکلات موجود منجر شود.

وی افزود: خوشبختانه امسال با توجه به تلاشهای انجام شده در بخش دولتی و همچنین زحمات مسئولین فنی مزارع طیور بخوبی توانستیم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را مهار کنیم و این دستاور مهمی برای کشور محسوب میشود وی ادامه داد امید است درسالهای آینده بتوانیم صنعت طیور را به جایگاه شایسته خود برسانیم.

در ادامه دکتر توکلی مسئول حراست اداره کل گفت: از همه دوستان و مسئولین فنی شرکت کننده در جلسه درخواست می نمایم صادقانه همه حرفها و مشکلات خودرا مطرح نمایند تا بتوانیم موضوعات را در ابعاد گسترده و فنی بررسی کنیم که در نهایت به رفع مشکلات پیش رو منجر شود.

ایشان ابراز امیدواری نمود این جلسات به شکل مستمر و سازمان یافته تداوم یاید.

سپس دکتر روستا رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری طیور استان تهران گفت: امیدوارم همه مسئولین فنی صنعت طیور استان تهران تلاش نمایند تا بتوانیم سیاست های سازمان دامپزشکی کشور را در زمینه کنترل بیماری های  طیور به شکل کامل و موثر اجرا نمایئم .

ایشان ابراز امیداوری نمود انجمن صنفی مسئولین فنی صنعت طیور استان به زودی تشکیل گردد تا هماهنگی های موثر با شتاب بیشتری در آینده ادامه یابد. 

وی در پایان گفت: حاضرین درجلسه  نظرات و پیشنهادات خودرا در درقالب پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارند . در پایان «دکتر رضایی» کارشناس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور نحوه ثبت اطلاعات در سیستم GIS  را برای حاضرین به صورت کامل تشریح نمود.
 
 


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
متاسفانه بخش دولتی با بخش خصوصی اصلا تعاملی نداره و بر علیه اون هاست
نظر شما
ادامه