کد خبر: ۴۷۹۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر


سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس می‌گوید: عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون صنایع به‌منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان درباره وضعیت بازار کالاهای اساسی و بررسی این مهم، نشان از نداشتن برنامه برای برون‌رفت از مشکلات دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «ولی ملکی» در تشریح جلسه دوشنبه 20 اسفندماه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: از آنجا که کالاهای اساسی بیشتر توسط وزارت جهاد کشاورزی تولید و توزیع می‌شوند از وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی جهت حضور در کمیسیون صنایع دعوت شد تا وضعیت بازار این کالاهای اساسی همچون توزیع انواع گوشت قرمز و مرغ را بررسی و برای برون‌رفت از مشکلات راهکار پیدا شود اما متاسفانه آقای حجتی در اقدامی غیرحرفه‌ای در کمیسیون حضور پیدا نکرد که این موضوع موجب دلخوری نمایندگان شد.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون صنایع به‌منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان درباره وضعیت بازار کالاهای اساسی و بررسی این مهم، نشان از نداشتن برنامه و راهکار برای برون‌رفت از مشکلات معیشتی مردم، کاهش قیمت‌های سرسام‌آور کالاهای اساسی و افزایش تولید و توزیع این کالاها دارد.

تنظیم بازار در هاله‌ای از ابهام/ بوی تحول و اصلاح به مشام نمی‌رسید

اگرچه تعدادی از معاونان وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه حضور یافته و توضیحاتی در مورد موضوع جلسه ارائه کردند اما به‌دلیل آنکه از توضیحات آن‌ها بوی تحول و اصلاح شرایط نابسامان فوق به مشام نمی‌رسید نمایندگان قانع نشده و تنظیم بازار کماکان در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

چرا وزیر کشاورزی از پاسخ به سوالات نمایندگان گریزان است؟

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی به‌دلیل نداشتن برنامه برای عبور از مشکلاتی همچون رساندن گوشت و مرغ به دست مصرف‌کننده اصلی و جلوگیری از قاچاق دام از سوالات نمایندگان و پاسخ به آن‌ها گریزان است درحالی که مجلس به دنبال کمک به دولت برای برون‌رفت از مشکلات است.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر xy
|
Germany
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
1
وزیر جهاد ............... هستند و به درد وزارت نمیخورند . جدا از اینکه آدم خوبی هستند عرض کردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
1
0
شما که از اول میدونستید این اقا چه موجودیه ،چرا سیاسی کاری در استیصاح نمودیدو در برکناری وی مسامحه کردید وانگهی کسی که انگیزه ندارد برنامه هم ندارد ....................
دکتر
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
1
اقای نماینده شما رای اعتماد دادید ، الان هم شما باید پاسخگو باشید
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
وزیز باید اول تعرفه های دامپزشکان رو اصلاح کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
سخت نگیر همشهری
امثال حجتی بی نظمی را نظم کرده اند.تنها راه حل آویزان‌ کردن این جماعت است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
آقای وزیر شما بجای گوشت نهاده دامی وارد کن خوراک و ارزان کن. تا کی باید خرجکرد دامدار از درآمدش بیشتر باشه آخی تا کی باید یک تولید کننده خفت بار زندگی کنه چرا یک بار به این سمت نمی رید که این مشکل رو حل کنید هر روز داره تعداد دانداریها کمتر میشه و به طبع اون دام هم کمتر اونوقت می رین گوشت و دام وارد می کنین چرا همیشه بدترین روش و انتخاب می کنین پس کی می خواهید از نبوغ تون استفاده کنین
نظر شما
ادامه