کد خبر: ۴۷۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



نایب رییس اتحادیه فروشندگان کباب و بریان اصفهان گفت: حجم زیاد و بهداشتی بودن گوشت مصرفی این واحد‌های صنفی موجب می شود آن را با قیمتی بالاتر از نرخ بازار دریافت کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «اصغر شیرانی الیادرانی» با بیان اینکه گوشت مصرفی واحدهای صنفی به صورت مناسب در اختیار آنها قرار نمی گیرد اظهار کرد: استفاده از گوشت‌های وارداتی برای آشپزها و واحدهای صنفی فعال در اصفهان ممنوع است و واحدهای صنفی که محصولات گوشت پایه عرضه می‌کنند موظف هستند تنها از کشتارگاه‌های بهداشتی و تحت نظارت خرید کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت انواع دام خاطرنشان کرد: خرید دام به صورت زنده و استفاده از آن برای تامین گوشت مصرفی واحدهای صنفی نه تنها به صرفه نیست بلکه مشکلات بهداشتی دارد و ممنوع است.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان کباب و بریان اصفهان افزود: سهمیه بندی خاصی در بازار گوشت برای واحدها وجود ندارد، در صورتی که گوشت برای مردم کمیاب و گران شود برای صاحبان مشاغل گوشت پایه نیز همین اتفاق می‌افتد. افزایش قیمت انواع گوشت در بازار موجب افزایش قیمت محصولات گوشت پایه واحد های صنفی شده است.

شیرانی اضافه کرد: تا کنون گزارش تخلف در زمینه گران‌فروشی واحدهای صنفی ثبت نشده زیرا افزایش قیمت‌ها موجب افزایش نرخ غذای مغازه‌ها شده است و در مواردی هم گوشت به میزان بسیار محدود توزیع می‌شود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
ملاحظه می شود که بهداشت و سلامت غذایی دغدغه اصلی صنف های گوشت پایه است که بدون سازمان سلامت محور دامپزشکی تحقق آن امکان ناپذیر است.
نظر شما
ادامه