کد خبر: ۴۷۹۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر


سگ خالداری به نام «تیسون» زمانیکه از حضور مار کبرا در خانه مطلع شد، در طی اقدامی دردناک با مار کبرا شروع به جنگ نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نمناک، در میان حیوانات خانگی متفاوتی که این روزها از آنها نگهداری به عمل می آید، می توان به سگ ها اشاره کرد که موجوداتی بسیار باهوش و در عین حال بسیار شجاع اشاره کرد که از گذشته بسیار دور در کنار ما انسان ها در حال خدمت رسانی به ما می باشند و می توانند به راحتی تمام با ما ارتباط برقرار نمایند.

اما متاسفانه این حیوانات در جامعه های مختلف تحت آسیب های متعددی قرار می گیرند و با آنها به بدترین شیوه ممکن برخورد می شود و این بد رفتاری به قدری می باشد که ممکن است آنها را نیز از بین ببرند! از این رو می توان میزان بد رفتاری به این حیوانات را دید که این با خلق و خوی آنها بسیار متفاوت است و آنها نهایت تلاش خود را می کنند تا بتوانند مالکان خود را نجات دهند!!

برای مثال اخیرا تصاویری عجیب و باورنکردنی از یک سگ قهرمان و شجاع در صفحات مجازی و رسانه ها منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های مختلفی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

کشته شدن سگ

سگ خالداری به نام «تیسون»، در سرق هندوستان زمانیکه از ورود یک مار کبرا به خانه ای که در حال سکونت می باشد، برای آنکه جان اعضای خانواده اش که انسان ها هستند را نجات دهد، تصمیم گرفت با این مار وحشی شروع به جنگ و جدال نماید!

این سگ شجاع و با وقار توانست در طی اقدامی جالب و در عین حال دردناک با مار کبرا جنگ کند تا از ورود این مار سمی و زهر آلود به محیط خانه خودداری نماید که متاسفانه در این جنگ و جدال هر دو این حیوانات جان خود را از دست دادند.

اما از دست دادن چنان حیوان با وقار و شجاعی بسیار سخت و دردناک می تواند باشد و طبق گزارشات انجام شده اعضای خانواده این سگ این روزها حال بسیار بدی دارند.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Romania
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
1
7
تو یه کلیپ دیدم سگ به خاطر حفاظت از صاحبش با خرس درگیر شده بود. هرچی خرس با پنجه می زد پرتش می کرد باز سگ بر می گشت حمله می کرد به خرس؛ یه ذره ترس حالیش نبود. خرس 800 کیلویی کجا سگ 60 کیلویی کجا.. موجود عجیبیه
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
5
3
چه عجب حکیم مهر!!
بالاخره یه مطلب هم در مورد خوبی سگ از شما دیدیم!!
مطمئنید اشتباه نذاشتید مطلبو؟؟!!
دیانا
|
Germany
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
4
این مهربون بودن سگ هارو نشون میده من خودم ۱۰ ساله که دامپزشکم و سگ هایی رو دیدم که بخاطر صاحب هایشان هر کاری کردند و با زجر از دنیا رفتن
نمیدونم چگونه به این حیوانات مهربون نحس میگویند .....................
نظر شما
ادامه