کد خبر: ۴۷۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


به دنبال مشاهده سربریده شده یک رأس گراز وحشی در محدوده پارک کوثر شهر ایلام، عملیات جستجو جهت شناسایی و دستگیری عوامل این شکار غیرمجاز با همکاری سایر نهادها ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، روز گذشته سر بریده شده یک رأس گراز وحشی در محدوده پارک کوثر شهر ایلام پیدا شد که تصاویر آن توسط خبرنگار فارس ثبت شد. با توجه به حواشی بسیار این روزها در فضای مجازی، این موضوع از جانب خبرنگاران فارس پیگیری شد.

در همین رابطه «امیر قاسمی» مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان ایلام گفت: به دنبال پیدا شدن سر بریده شده یک رأس گراز وحشی در محدوده پارک کوثر شهر ایلام، مأموران یگان حفاظت محیط زیست پس از آگاهی از موضوع، بلافاصله به محل اعزام و با همکاری کارشناسان دامپزشکی نسبت به دفن بهداشتی کله حیوان اقدام کردند.

وی افزود: عملیات جستجو جهت شناسایی و دستگیری عوامل این شکار غیرمجاز با همکاری سایر نهادها ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان اظهار داشت: حفاظت از گونه‌های جانوری و حیاط وحش یکی از مهمترین وظایف این اداره است، لذا پلیس با قاطعیت و با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست با شکارچیان غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

قاسمی تاکید کرد: حیات وحش و زیبایی طبیعت حق تمامی مردم است، بنابراین حفظ آن واجب و هرگونه تجاوز به این حق تجاوز به حقوق مردم محسوب می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان ایلام، بیش از ۴۰ گونه پستاندار در این استان وجود دارد.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
احتمالا گوشتشو بردن تو شهر بفروشن ...
نظر شما
ادامه