کد خبر: ۴۷۹۸۸

فردی که اقدام به تولید گوشت چرخ کرده غیر مجاز در شهرستان ملارد می کرد، به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی محاکمه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملارد، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملارد در این رابطه گفت: با توجه به گزارش های واصله و پیگیری کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت این اداره مشخص شد، فردی در ساعت غیر اداری و مخفیانه اقدام به تولید گوشت چرخ کرده به صورت غیر بهداشتی می کرده که باتوجه به شرایط مشهود و هماهنگی با مراجع ذی صلاح، واحد متخلف پلمب و از گوشت تولیدی جهت اقدامات تکمیلی نمونه برداری صورت پذیرفت.

«دکتر شهرآئینی» افزود: با پیگیری از مراجع قضایی و حصول نتیجه آزمایش که دال بر مصرف ضایعات مرغ در محموله توقیفی بود و با استناد به ماده قانون 1، 2، 18، 164، 211، 215 از قانون مجازات اسلامی و ماده 688 قانون تعزیرات و اقرار متهم در داسرا بزه وی محرز و به یک سال حبس محکوم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با متخلفین این حوزه و افراد سود جو به شدت برخورد خواهد شد. ما از مردم فهیم شهرستان درخواست می کنیم که از خرید گوشت چرخ کرده بدون هویت و خارج از نظارت دامپزشکی جددا خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفنهای 02165192316 و 02165192148 به این اداره اطلاع دهند

 
 
نظر شما
ادامه