کد خبر: ۴۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

در پی انتشار خبر «دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان، به عنوان اولین دانشکده دامپزشکی در کشور موفق به اخذ اعتبارنامه کمیته اخلاق سازمانی از وزارت بهداشت شد»، یکی از اساتید محترم دانشکده دامپزشکی شهید چمران اهواز با ارسال یادداشتی به حکیم مهر نوشت:

«کمیته اخلاق پژوهش بر روی آزمودنی ها و مشارکت کنندگان انسانی در دانشگاه شهید چمران اهواز از سال ۹۵ تشکیل و با تدوین شیوه نامه و تشکیل کمیته های فرعی در ۴ دانشکده دامپزشکی، علوم، علوم ورزشی و علوم تربیتی و روانشناسی نزدیک به ۲۰۰ عنوان پروپوزال طرح و پایان نامه را از دیدگاه اخلاقی بررسی و در صورت احراز شرایط کد اخلاق داده است.»

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
با سلام
در دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان هم امسال این کمیته تشکیل شده است
ناشناس
|
France
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
کمیته اخلاقی این دانشگاه اول باید آزار و اذیت سگها و به بقیه توضیح بده نه با یک عذرخواهی قضیه رو ماستمالی کنه !!!!!!!!!!!!! که هنوزم همه انجمنها و افراد حمایتی این ......... رو به رخ کل دامپزشکا میکشن/ نمونش خود من که بعد از ۸ سال سابقه تو دامپزشکی حیوانات خانگی تاحالا اینجوری بدست فعالین حمایت از حیوانات تحقیر نشده بودم و هیچ دفاعیه هم ندارم. یکی دگ یه جای کشور آبرو ریزی کرده ما چرا باید جورشو بکشیم؟ / ما دامپزشکا کم مشکلات داریم که این آبروریزی هم بش اضافه بشه؟/ همونطوری که به فکر آبروی هیئت علمیتون هستید .................. به فکر آبروی مام باشید خواهشا/ گناه ما چیه
نظر شما
ادامه