کد خبر: ۴۸۰۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

از سوی فرمانداری و مرکز بهداشت کهگیلویه، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه مدیر نمونه سلامت معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد، از سوی مرکز بهداشت و فرمانداری شهرستان کهگیلویه با ارزیابی از شاخص‌های عملکردی در موضوع سلامت در حیطه فعالیت دستگاههای اجرایی، «دکتر سید علی اکبر حسینی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه به عنوان مدیر نمونه سلامت انتخاب و معرفی شد.

در آئینی لوح تقدیر نمونه سلامت که از سوی «دکتر جعفر نیکبخت» فرماندار و «کورش داوری» مدیر مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه به دکتر سید علی اکبر حسینی، رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه اهدا شد.

گفتنی است با توجه به اهمیت فعالیت های دامپزشکی در زمینه تامین بهداشت و سلامت مواد خام دامی (غذای سالم) و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و دام، به پاس عملکرد یکساله مدیر دامپزشکی در این زمینه در دومین مجمع سلامت این شهرستان با اهدا لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

 همچنین در این مراسم از «مهندس سید مولا شریعتی سوق»، کارشناس آزمایشگاه اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه  به عنوان رابط برتر سلامت ادارات این شهرستان نیز با اهدا لوح تقدیر قدردانی صورت گرفت.


 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
رفتار محترمانه و قدرشناسانه وزارت بهداشت و مسئولان گوناگون آن در اقصی نقاط کشور با دامپزشکی با رفتار ویرانگر و تیشه بر ریشه زن وزارت جهادکشاورزی نسبت به سازمان دامپزشکی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
قاسم فرجانی کیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
دست مریزاد دکتر حسینی عزیز و پرتلاش. مبارک باشه.
نظر شما
ادامه