کد خبر: ۴۸۰۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: چند روز پیش بارِ گوشتی وارد شهرستان شد که 3 تا 4 روز بیشتر تاریخ انقضا نداشت،حرف و حدیث داشت، شاکی زیاد داشت و به اداره ما مراجعه می کردند، اینکه بارِ گوشتی وارد شهرستان شود و تنها 4 روز تاریخ انقضا داشته باشد، چیز خوبی نیست، باید فکری به حالش کرد!

 به گزارش حکیم مهر به نقل از کبنا، رئیس دامپزشکی کهگیلویه در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه از مصوبات جلسات قبلی ستاد تنظیم بازار، توزیع هرگونه گوشت منجمد وارداتی به شهرستان زیر نظر دامپزشکی بود، تصریح کرد: ولی چند روز پیش محموله ای وارد شهرستان شد که 3 تا 4 روز بیشتر تاریخ انقضا نداشت،حرف و حدیث داشت، شاکی زیاد داشت و به اداره ما مراجعه می کردند.

«دکتر سید علی اکبر حسینی» عنوان کرد: اینکه بار گوشتی وارد شهرستان شود و تنها 4 روز تاریخ انقضا داشته باشد، چیز خوبی نیست، معلوم نیست گوشت هایی که تاریخ دار هستند کجا می رود که این ها که آخر دوره است به ما می رسد، باید فکری به حالش کرد.

حسینی ادامه داد: انتظار داریم،اداره صمت کهگیلویه  عاملان را موظف کند که به محض رسیدن بارهای گوشت خود در هر ساعتی از شبانه روز که باشد به اداره دامپزشکی مراجعه کنند و اکیپ ما در اداره مستقر هست و بازدید می کنند.

وی افزود: طی چند ماه اخیر نیز هیچ عاملی به اداره مراجعه نمی کرد، ولی آنها را موظف کرده بودیم که هر بارِ گوشتی وارد می کنند، تلفنی یا از هر طریقی اطلاع بدهند تا برای بازدید برویم و خودمان می رفتیم.

حسینی در پایان به تشدید طرح نظارت نوروزی اداره دامپزشکی اشاره کرد و گفت: گشت های دامپزشکی بر اماکن توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی تشدید می یابد که این طرح هر روز از 8 صبح تا 8 شب تا 17 فرودین ماه ادامه دارد،گشت های مشترک با دیگر ادارات خدمت رسان نیز در دستور کار است.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
درود بر دوست وهمکار گرامی در شهرستان بستک مدت کوتاهی با ایشان بودم که بسیار عالی وبا اخلاق هستید به امید موفقیت های روز افزون شما
قاسم فرجانی کیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
دست مریزاد دوست و همکار عزیزم دکتر حسینی. مرد انرژیک و جوان دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
نظر شما
ادامه