کد خبر: ۴۸۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: با عنایت به در پیش بودن ایام نوروز و تشدید اقدامات نظارتی و برنامه های ستاد سفر شهرستان، بازدید مشترک دامپزشکی و سایر ادارات با حضور فرماندار شهرستان تاکستان از مراکز خدمات رفاهی و رستوران های بین راهی شهرستان به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر محمدرضا آذربایجانی» تصریح کرد: با توجه به اقدامات موثر دامپزشکی شهرستان در خصوص واحد های بین راهی، فرماندار شهرستان از دامپزشکی تشکر و قدردانی کرد و خواستار نظارت مستمر بر کلیه واحد های عرضه فرآورده های خام دامی شد.

این مقام مسئول در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مرتبط با دامپزشکی، از طریق شماره تلفن 4 رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 با دامپزشکی در ارتباط باشند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Vet.
|
Canada
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
سلام.
از فرماندار محترم تاکستان سپاسگزار هستیم ، به این دلیل که به اهمیت نظارت های بهداشتی دامپزشکی واقف هستند. به واقعیت دامپزشکی بخش دولتی تاکستان ، با نظارت های بی وقفه ، از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و همچنین رستوران و مراکز رفاهی بین راهی که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، از ادارات دامپزشکی بسیار موفق در استان قزوین میباشد. لذا جای دارد از رئیس دامپزشکی تاکستان اقای دکتر آذربایجانی و دیگر عزیزانی که در راستای تأمین امنیت غذایی جامعه انسانی با جدیت فراوان تلاش بی وقفه دارند قدر دانی کرد.
نظر شما
ادامه