کد خبر: ۴۸۰۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مبارزه با قاچاق دام را هم بدهید به وزیر ارتباطات!

محمد مهاجری

 1. طبق خبرها، پای شورای عالی امنیت ملی به قاچاق گوسفد باز شده و قرار است سپاه و نیروی انتظامی همکاری کنند تا جلوی قاچاق دام را بگیرند .

2. دو هفته قبل آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات در جلسه ای می گفت حدود یکماه قبل به مسئولان مربوطه گفته است می تواند در مرزهای خروجی، با استفاده از بالن های مجهز به ماهواره، تردد دام قاچاق را با دقت بسیار بالا رصد کند. او گفت مسئولان از این فناوری مطلع شدند و به به گفتند و رفتند که خبر بدهند؛ اما هنوز رفته اند که رفته اند !

3. دنیا نو شده است و تکنولوژی هایی خلق شده که می تواند کارها را ساده کند. تکنولوژی ماهواره که دکتر آذری جهرمی توضیحش را می داد، هم کارآمد است، هم کم زحمت و هم ارزان. بجای اینکه شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح را دنبال بره و بزغاله بفرستید، از وزیر ارتباطات بخواهید تا توسط چند اپراتور ساده، آن هم نه در کوه و کمرهای صعب العبور، که توی اتاقش بنشیند و رد گوسفندهای متواری را بگیرد و گزارش کند .

منبع: خبرآنلاین
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
خوب معلومه،چون مطرح کردن قاچاق سارمان یافته،بهترین گزینه توجیه گرانی گوشت است این در حالی است که درصد ناچیزی از قاچاق دام همیشه وجود داشته،ولی در وصعیت کنونی بهترین راه برای فرار رو به جلو است و کسی هم که نیست بره لب مرز،خروجی دام را چک کنه.ولی برای بقیه مشکلات انشالا ،راهکار مناسب بدن.چون این گوسفندا الان که فهمیدن گرون شدن،برای تعلیف خودسون هم که شده ،صحرا نمی رن.خلاصه طرفیت گرون شدن ندارن تاره ممکنه پس فردا بگن ما دیگه تو قسمت بار نمیشینیم و برن کنار راننده بشینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
1
]چند سال بود که به علت خشکسالی ، جمعیت دامی کاهش می یافت اما متاسفانه مدیران ، آمارها را هر روز افزایش می دادند.

همین ماه گذشته بود که یکی از مدیران کل دامپزشکی اعلام افزایش یک و نیم میلیون راسی جمعیت گوسفند در سال 97 را داد.!!!!

حالا که کاهش جمعیت دامی ، اثرش را در بازار گذاشته ، همین مدیران ادعا دارند که قاچاقچی ها گوسفندان را بردند!!!!

بازیچه آمارهای دروغ نشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
آخرین سر شماری کشور در سال 1395 نشان داد که جمعیت روستایی شدیدا کاهش یافته و به 26 درصد رسید. مطمئنا الان که در آستانه 1398 هستیم وضع از این هم بدتر است و حتی ممکن است به زیر 25 درصد رسیده باشد.
اینها ناشی از بی کفایتی وزارت ضد تولید جهادکشاورزی و گسترده بودن بساط رانت خواری و دلال بازی واردکنندگان ................. است!
نظر شما
ادامه