کد خبر: ۴۸۱۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

صبح امروز رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن بازدید سرزده از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بیرجند، از کاهش چشمگیر تخلفات بهداشتی به علت طرح های تشدید نظارت و افزایش آگاهي مردم خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» صبح امروز به صورت سرزده از مراکز عرضه فرآورده ای خام دامی دیدن و از نزدیک در روند توزیع و فروش آن قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر محمد اصغر زاده مدیر کل دامپزشکی استان نیز او را همراهی می کرد، از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر بیرجند بازدید شد.

در این بازدید، دکتر رفیعی پور ضمن خدا قوت به کارشناسان نظارت که از همان ساعات اولیه سال جدید طرح تشدید نظارت را بر عهده داشتند، از چگونگی و روند انجام کار بازدید و از روند انجام کار اعلام رضایت کرد.

رفیعی پور گفت: در کشتارگاه و مراکز عرضه با توجه به نظارت های شبانه روزی کارشناسان نظارت کمترین تخلف صورت می گیرد و مسیر از کشتارگاه تا مرکز عرضه فراورده ای خام دامی بسیار مهم و حیاتی بوده و باید به این نکته نیز توجه ویژه شود و نظارت ها بر این قسمت نیز افزایش یابد.

در حاشیه این بازدید، ریاست سازمان دامپزشکی کشور با همشهریان که قصد خرید از این مراکز را داشتند گفتگویی بسیار صمیمانه را داشت و توضیحات کامل و جامع در خصوص مباحث بهداشتی و حضور شبانه روزی همکاران از مزرعه تا سفره را بیان نمود.

مردم که حضور ریاست سازمان دامپزشکی را در روز تعطیل و در حال نظارت مشاهده کردند، ضمن ابراز خرسندی از زحمات کارکنان دامپزشکی که در تمامی ایام و روزهای تعطیل، کار خدمت رسانی را به نحو احسن انجام می دهند در حضور ریاست سازمان تقدیر و تشکر کردند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
1
1
سلام معنی «گفتگویی بسیار صمیمانه» چی هست؟
.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
یعنی روبوسی کردند
نظر شما
ادامه