کد خبر: ۴۸۱۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

در پی مشکلاتی که در دو سال گذشته برای صنعت گوشت در برزیل با توجه به مسائل مطرح شده درباره ایمنی و بهداشت این محصولات به وجود آمد، دولت این کشور تلاش های بسیاری را برای بهبود روابط تجاری با بازارهای بزرگ جهانی انجام داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نقل از اگنا، وزیر کشاورزی و منابع غذایی برزیل با هدف ارتقا دادن هر چه بیشتر بازارهای جهانی گوشت به کشورهای مختلف برای گسترش روابط تجاری در این زمینه سفر کرد.

«ترزا کریستینا» در این سفرها با مقامات رسمی چین، امریکا، اروپا و امارات متحده عربی ملاقات خواهد کرد تا بازارهای جدیدی را به روی محصولات این کشور باز کند. همچنین صادرات انواع گوشت برزیل شامل گوشت مرغ را ارتقا دهد.

همچنین سفر به ژاپن در ماه جون برای شرکت در اجلاس G20 که انتظار می رود ۱۹ اقتصاد بزرگ جهان و کشورهای اتحادیه اروپا در آن حضور پیدا کنند، از جمله برنامه های وزارت کشاورزی برزیل برای گسترش روابط تجاری است.

در همین راستا، وزیر کشاورزی برزیل گفت که پیش از این پیشرفت هایی در مذاکرات دو جانبه با کشورهای پرو و ویتنام که بازارهای مهمی برای این کشور به شمار می روند، صورت گرفته است.

کریستینا همچنین افزود: تمرکز برزیل بر کشورهای امارات متحده عربی باعث شد که عربستان سعودی واردات مرغ از این کشور را کاهش دهد، اما دلیل اصلی آن، هدف عربستانی ها برای افزایش تولید این محصول در کشور خودشان است.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
3
مقایسه کنید با وزارت ضد تولید جهادکشاورزی که .............. هر سال بیشتر از پارسال کشور را به واردات انواع نهاده های دامی، واکسن، داروهای دامپزشکی و گوشت و مرغ از کشورهای خارجی وابسته تر می کند
پاسخ ها
دکتر xy
| France |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
درسته . واسه ............. دائم در حال واردات کالا هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
بایستی دید که چرا کشور 200 میلیون نفری برزیل هم در تولید و صادرات نهاده های دامی مثل ذرت و هم در صادرات گوشت موفق است؟؟!

به نظر می رسد علت اصلی موفقیت برزیل عدم دخالت دولت در قیمت گذاری محصولات کشاورزی و دامی باشد و این سیاست ضد تولید به اصطلاح تنظیم بازار وزارت جهادکشاورزی در آنجا وجود ندارد.

یارانه واقعی به تولید واردات نهاده های دامی و واکسن با دلار 4200 تومانی و سودهای هنگفت نجومی دلالان رانت خوار نیست بلکه کمک غیر مستقیم از طریق افزودن قدرت خرید مصرف کنندکان نهایی با اعطای یارانه های غیرنقدی در قالب کارت الکترونیکی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
1
سطر اول خبر (یعنی مشکلات ایمنی و بهداشت و ....) قابل توجه کسانی باشد که وجود مامورین و ناظرین بهداشتی دولتی را در برزیل به گزافه می پندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
البته
واژه ایمنی به نظر می رسد به جای
Safety به معنای سلامت غذایی
به کار گرفته شده باشد.

یعنی اینکه سلامت تولیدات غذایی از جمله گوشت برزیل زیر سوال رفته است و وزیر کشاورزی اش می خواهد کشورهای جهان را توجیه کند!!!
نظر شما
ادامه