کد خبر: ۴۸۱۶۴

گروه جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز در بیانیه‌ای آمادگی خود را جهت اعزام گروه جهادی در قالب دو گروه عمرانی و دامپزشکی جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شمال کشور اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز در بیانیه ای  آمادگی خود را جهت اعزام گروه جهادی دانشگاه در قالب دو گروه عمرانی و دامپزشکی جهت کمک رسانی و یاری کردن هموطن حادثه دیده در حادثه سیل گلستان اعلام کرد.

 در بخشی ازاین بیانیه آمده است:

  تلاش نیرو‌های جهادی و مردمی استان گلستان در جهت کم کردن خسارات این حادثه غمبار قابل تقدیر است.کمبود امکانات و همچنین بی تدبیری مسئولین استانی و کشوری پیچیدگی‌های مضاعفی را برای ماموران ایجاد کرده است.

از نیرو‌های جان بر کف بسیج و تمام کسانی که در این روز‌های آغازین سال در کنار مردم آسیب دیده و رنج دیده در حال سپری کردن هستند صمیمانه سپاسگزاری نموده و ضمن عرض تسلیت به مردم غیور ولایتمدار و شهید پرور استان‌های شمالی کشور در پی وقوع سیل در این استان‌ها و شدت بالای خسارات به خصوص در استان گلستان، آمادگی خود را جهت اعزام گروه جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز در قالب دو گروه عمرانی و دامپزشکی جهت کمک رسانی و یاری کردن عزیزان هموطن حادثه دیده در این حادثه را اعلام می‌کنیم. سیل در این استان باعث آسیب به مسکن اقتصاد و زندگی مردم است و همه باید به یاری هم در این استان بشتابند. 

 


نظر شما
ادامه