کد خبر: ۴۸۱۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر


«دکتر محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و هیات همراه ضمن بازدید میدانی از وضعیت دامهای رومشکان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان، «دکتر محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و هیات همراه ضمن بازدید میدانی از وضعیت دامهای رومشکان با فرمانداراین شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دکترمحمدخانی دراین بازدید میدانی ازمناطق سیل زده شهرستان رومشکان بازدید نمودند و ازنزدیک با دامداران این مناطق دیدار و گفتگو کردند.

وی گفت: باتوجه به بارندگیهای اخیر و به راه افتادن سیل در مناطقی ازاستان، تمام تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در ستاد بحران اداره کل دامپزشکی استان اندیشیده شده و اطلاع رسانی های لازم به دامداران در راستای پیشگیری از اتفاقات احتمالی به عمل آمده است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان افزود: ازدامداران عزیز خواهشمندیم درمناطقی که احتمال بروز سیل وجود دارد اسکان نکرده و دامهای خود را از چنین مناطقی دور نموده تا دچارخسارات احتمالی سیل نگردند.

درادامه مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و هیات همراه با حضور در فرمانداری شهرستان رومشکان، با مهندس درمنان فرماندار این شهرستان در راستای هم اندیشی و برنامه ریزی مدون در خصوص اقدامات پیشگیرانه از سیل در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
1
تصور حتی یک روز بدون حضور دامپزشکان بخش خصوصی هم غیر ممکنه پس بهتره تا دامپزشکان بی رغبت نشدن به کار بیایید وتعرفه ها رو افزایش بدین الان متاسفانه مسافرکشی درامدش از دامپزشکی بیشتر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
2
بازدید میدانی ؟؟؟؟!!!!!
نظر شما
ادامه