کد خبر: ۴۸۲
برخی شنیده ها حاکی از آنست که سکان سازمان شیلات ایران با تغییر و تحول انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی به یک دامپزشک سپرده می شود...
shilat608E6

حکیم مهر -  یک منبع آگاه به حکیم مهر گفت : رئیس سازمان شیلات ایران تغییر خواهد کرد.

 

بعد از آنکه در ماجرای تلفات دلفین ها و اختلافات بوجود آمده بین رئیس اسبق سازمان شیلات ایران و بعضی سازمانهای ذیربط ، دکتر نظامی از کار برکنار شد  نوبت به دکتر سرپناه از مؤسسه تحقیقات شیلات ایران رسید تا عرض خیابان دکتر فاطمی را طی نموده و از یک سوی بلوار به سوی دیگر برود و سکان هدایت آن سازمان را از فردی تحویل بگیرد که در این فاصله با مدرکی غیرمرتبط ریاست شیلات را برعهده داشت. او کسی نبود جز مهندس زارع که پس از مدتی وی نیز بر اساس آنچه گفته می شود اختلاف وی با وزیر جهاد کشاورزی بود از کار برکنار شد و حتی در جلسه تودیع خود هم حضور نیافت و صندلی وی خالی بود.

حالا با رفتن مهندس اسکندری از وزارت جهاد کشاورزی بحث تغییر رئیس سازمان شیلات ایران که اتفاقاً رشته تحصیلی وی هم کاملاً مرتبط با مسئولیتش است بر سر زبانها افتاده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به حکیم مهر گفت : به نظر می رسد رئیس سازمان شیلات ایران در دوره جدید وزارت جهاد کشاورزی یک استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران خواهد بود.

این در حالی است که برخی با توجه به سابقه علمی و تحصیلاتی دکتر سرپناه ابقای وی را دور از ذهن نمی دانند.

 

 

نظر شما
ادامه