کد خبر: ۴۸۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رییس سازمان دامپزشکی کشور عصر دیروز در حاشیه سرکشی از مناطق سیل زده استان گلستان با کارکنان شبکه دامپزشکی آق قلا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این دیدار گفت: عملیات ما عمدتا در شبکه های دامپزشکی در حال انجام است و در کلیه  قضیه سازمان دامپزشکی به عنوان یک سازمان عملیاتی که عمده نیروهای آن در حوزه پیشگیری در حال انجام وظیفه هستند به جامعه معرفی شود.

وی افزود: در شرایط فعلی عمده فعالیت شبکه ها در زمینه کنترل بیماری ها و واکنش سریع نسبت به مسایل مختلف توسط دامپزشکی در حال انجام است.

وی عنوان داشت: امروز ششمین استان را طی سال جاری در حال ماموریت هستم و در تمام بازدیدها حتما از شبکه های دامپزشکی هم بازدید خواهم کرد و این در دستور کار قرار گرفته است و باورم این است این روند را ادامه دهم.

رفیعی پور گفت: اولین نگاه مسئولین دامپزشکی به نیروهای عملیاتی به ویژه در شبکه ها و پست های دامپزشکی است.

وی یادآور شد معتقدم زمانی که ما و شما از درک مشترکی برخوردار باشیم مشکلات با سهولت بیشتری رفع خواهند شد.

او گفت: در دامپزشکی صداقت، سادگی و امانت داری باید ثروت ما باشند و بر اساس این اصول سه گانه عمل کنیم.

رفیعی پور از تفویض اختیار امور به استان ها و برنامه ریزی بر اساس تصمیمات مناطق 5 گانه را از دستاوردهای مهم سازمان دامپزشکی طی سال گذشته بر شمرد. 

در پایان این دیدار رییس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در منزل «مهندس رشید توکلی» کارشناس آزمایشگاه شبکه دامپرشکی آق قلا و همکار خسارت دیده از سیل اخیر با وی دیدار و گفتگو نمود و به مسئولین اداره کل دامپزشکی استان گلستان دستور برطرف نمودن هرچه زودتر مشکلات این همکار را داد.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
4
با این ثروتی که شما به ما دادین نیم کیلو پیاز میدن
نظر شما
ادامه