کد خبر: ۴۸۲۱۱

سردار بابائی و دکتر رضوانی بصورت مشترک با حضور در منطقه سیل زده شهرستان میاندورود از نزدیک بر نحوه خدمت رسانی اکیپ های عملیاتی دامپزشکی مازندران بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، صبح روز چهارشنبه 7 فروردین ماه 98، «دکتر سید حسین رضوانی» از دامداریهای سیل زده شهرستان ساری بازدید و با دامداران در این زمینه گفتگو کرد.

در ادامه رضوانی با حضور در روستای حسن آباد شهرستان میاندورود به اتفاق «سردار بابائی» فرمانده سپاه کربلا مازندران و «سرهنگ برسلانی» فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای مازندران از نحوه ارائه خدمات دامپزشکی به سیل زدگان بازدید نمودند.

در این بازدید مدیر کل دامپزشکی استان مازندران اظهار داشت: اکیپ های واکنش سریع دامپزشکی در مناطق سیل زده با انجام عملیات واکسیناسیون دامها و سمپاشی و ضد عفونی جایگاه نگهداری دامها و در برخی نقاط هم بصورت رایگان دامهای بیمار را ویزیت می کنند و تا پایان کامل عملیات در منطقه حضور داشته و به مردم برای جلوگیری از بروز و اشاعه بیماریها با منشاء دامی کمک خواهند نمود.

وی تاکید داشت با توجه به امکانات و نیرو تمام توان خود را برای حمایت از مردم سیل زده بکار خواند گرفت.

سردار بابائی نیز با ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد دامپزشکی برای مقابله با بیماریهای احتمالی دامی ناشی از وقوع سیل اعلام داشت، با توجه به اینکه اقدامات دامپزشکی بصورت تخصصی ارائه میگردد سپاه کربلا از لحاظ تامین نیرو برای اقدامات دامپزشکی بصورت آماده باش بوده و در صورت لزوم می توان از نیروی های تحت اختیار بکارگیری نمود.
 













 
نظر شما
ادامه