کد خبر: ۴۸۲۳۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
 
 

بررسی و نیازسنجی اولیه آموزشی دانشجویان دکترا دامپزشکی ایران

با سلام و سپاس،

این نظر سنجی به منظور افکار سنجی دانشجویان دکترا دامپزشکی می باشد که در آن نیازهای آموزشی آنها در دانشگاه ها و بازارهای هدف، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نتایج به دست آمده از این نظر سنجی در مجلات، بررسی و منتشر خواهد شد.

پرسشنامه برای تکمیل حدود 20 دقیقه طراحی شده است.

پاسخ های شما کاملا ناشناس هستند. نه نام شما و نه شماره های شناسایی در هیچ جایی از این پرسشنامه ظاهر می شود.

به منظور جلوگیری از شرکت مجدد یک فرد در سامانه، شناسه IP آن ذخیره می شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص این مطالعه و یا بروز هر گونه مشکل با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید:

M.Qalavand@kiau.ac.ir

با سپاس فراوان

مصطفی قلاوند

در این نظرسنجی 23 پرسش وجود دارد.

این نظرسنجی ناشناس است و هويت شما مخفی می ماند.

پیشینه پاسخ نظر سنجی شما شامل هیچ گونه اطلاعات هویتی در مورد شما نیست، مگر اینکه مستقیما یک سوال از نظر سنجی را به صراحت برای آن اختصاص دهید.

اگر شما از شناسه شناسایی برای دسترسی به این نظرسنجی استفاده کرده اید، لطفا مطمئن باشید که این نشانه همراه با پاسخ های شما ذخیره نمی شود. این مهم در یک پایگاه داده مجزا مدیریت شده و تنها برای نمایش تکمیل شدن و یا نشدن نظرسنجی توسط شما بروزرسانی خواهد شد. هیچ راهی برای تطبیق نشانه های شناسایی با پاسخ های نظر سنجی وجود ندارد.

برای شرکت در این نظرسنجی کلیک نمایید

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
4
نظر ازمن بسنجید که فارغ التحصیل دانشگاه تهران با معدل الف هستم..این رشته هیچ کاری نداره اگر میخواهید عمق فاجعه باید یک سر به اسنپ بزنید تا ببنید چند تا از راننده ها اسنپ دامپزشکن...اخر عاقبت این رشته چیزی جز نابودی نیست از ما گفتن
پاسخ ها
مصطفی قلاوند (خودی)
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
به عنوان یک پرسشگر پیام بنده نباید انحراف فکری در شما ایجاد کنه و دانشجویان با دید خودشون در نظر سنجی لطفا شرکت کنند.

در دانشگاه تهران با یکی از اعضای بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی و جناب دکتر نوروزیان صحبت شد که دغدغه های ما از یک جنس بود، برنامه دانشکده این طور بود که به دانشجو حقوق تعلق بگیره در صورتی که لیاقت دانشجو دامپزشکی بالاتر از این حرف هاست.
در امریکا وقتی Silicon valley رو فعال کردند دولت ایران هم اومد نمونه اون کارها رو در پارک های علم و فناوری پیاده سازی کرد و فکر کردند که دیگه تموم شد و ما از امریکایی ها زدیم جلو در صورتی که این طور نیست و تازه باید حمایت کرد و آموزش داد تا رشد بکنند.
دانشگاه های ما باید به سمت نسل 3 و 4 برند تا دانشجوی دامپزشکی ما باید بتونه با فعالیت در دانشگاه و پارک های علم و فناوری، سرمایه و کار ایجاد بکنه تا اینکه بهش حقوق بدند، باید به این دانشجویان ماهی گیری یاد داد.
نمود صحبت های انجام شده رو در خبر شماره 47011 میتونید مطالعه کنید به عقیده بنده اگر این دانشجویان رو که با دید سونامی یاد میشند به درستی نشناسند "مشخص نمیشه که آیا تهدید هستند یا فرصت".

- ما نیاز به این اطلاعات داریم که مستند صحبت کنیم و هر چه قدر این دیتا ست بزرگ تر باشه و دانشجویان بیشتری نظر های خودشون رو اعلام کنند میتونیم با شناخت کامل تر تصمیم سازی کنیم.

اوضاع اینطور باقی نمی مونه.

- اگر پیام بنده رو مشاهده کردید دکتر لطفا رزومه خودتون رو برای بنده ارسال نمایید، سپاسگزارم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
2
1
این رشته من به خاک سیاه نشاند چنان زندگی به بن بست کشاند که فقط به مرگ و خودکشی فکر میکنن...برادران عزیز به خدا سوگند این رشته کار نداره...و بدترین عیب این رشته عدم مهاجرت با این رشته است بخاطر تفاوت سیلابس درسی ایران در این رشته با خارج...عمر خود را در این رشته پر زحمت هدر ندهید که نه در داخل ایران کار خواهید پیدا کرد ..نه می تونانید مهاجرت کنیید...اخر این رشته افسردگی ..خودکشی و نابودیست
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بله در بعضی از دانشکده ها اینطور هستش ولی تاکید میکنم دلیل اصلی که باعث این مشکل شده نداشتن ارتباط مناسب و شناخت از دانشجویان ایران هست چرا که استاد دانشگاه های خارجی "شناخت درستی" از دانشجویان ایرانی ندارند.
دقیقا صحبت های آخر شما جز نگرانی های ما هم هست و در پرسشنامه بهش اشاره شده.
رضا
| Germany |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
الکی جو نده برادر من . اگر در حد یک دکتر دامپزشک سواد و مهارت لازم رو داشته باشید ! کار هست، خوبم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
1
3
صرف نظر از مشکلات حرفه ای و صنفی دامپزشکی که همگی ناشی از حضور آن در یک وزارت خانه بی کفایت و بیگانه با بهداشت و سلامت و حتی در عمل نابودکننده تولید یعنی وزارت جهادکشاورزی است،
دو مشکل اساسی آموزشیوجود دارد:
یکی تدریس واحدهای لوژی و دیزیز توسط کسانی است که در فارم به عنوان کلینیسین فعال و مجرب شناخته نمی شوند و در حقیقت هیچ تجربه به روز و موفق روزانه تشخیص و درمان برای انتقال به دانشجویان در شرایط متفاوت اقلیمی ایران ندارند.

مشکل دوم عدم ارائه دروس بهداشت و پرورش دام و طیور و آبزیان به صورت مدیریت بهداشتی و تغذیه بالینی توسط کلینیسین های مربوطه در فارم های خصوصی بزرگ صنعتی ست.
زیرا که فارم های کوچک دولتی به دلیل اینکه اصولا شرایط کار در آنها مصنوعی و با واقعیات حرفه ای متفاوت است،
عملا کارکرد اشتباه و حتی َضد آموزشی دارند و وقتی دانشجویان با تکیه بر مشاهدات خود در این فارم های کوچک که یا به عنوان مثال یا خوراک دام مورد نیاز را به علت عدم تخصیص اعتبار و بودجه به موقع؟؟! ندارند
یا کارگر آنها در وقت اداری به دام سرکشی می کند به دامداری های واقعی می روند،
اسباب مضحکه و تمسخر اطرافیان خود می شوند!
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
این مطالعه اولیه است دکتر، ما الان باید مشکلات رو درجه بندی کنیم و در صورت امکان بر اساس مورد، انتی تز بدیم و امیدوارم دانشجوهای دامپزشکی تنهامون نذارند و حضور حداکثری در این نظر سنجی داشته باشند.
در بخش آخر نظر سنجی بنا به درخواست و صحبت های رهبر که تصمیمشون بکارگیری مدیران جوان هستش، آینده این کشور مال شماست.
دانشجوی واحد .......
|
United States of America
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
1
اگر عمق فاجعه ی رشته ی دامپزشکی رو میخواید ببینید یه سری به واحد ........ بزنید
نظر شما
ادامه