کد خبر: ۴۸۲۳۹
 
 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با هدف کمک رسانی به سیل زدگان، تیم های پزشکی و دامپزشکی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مناطق سیل زده استان مازندران مستقر شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سبلان ما، «سرهنگ علی پیر جاهد» اظهار داشت: 11 نفر در قالب 2 گروه پزشکی و یک گروه دامپزشکی به همراه تجهیزات کامل و داروهای مورد نیاز مردم و احشام، در بخش هزار جریب شهرستان نکای استان مازندران مستقر هستند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی و داروی رایگان به اهالی سیل زده روستاهای این منطقه و خدمات دامپزشکی بری بهبود وضعیت احشام، دام ها و طیور سیل زدگان از جمله اهداف ماست.

سرهنگ پیرجاهد گفت: غذا، پوشاک، پتو، موکت، کنسرو، خدمات پزشکی و دارو ازجمله نیازهای سیل زدگان است و تا زمانی که نیاز باشد، به ارائه خدمات در این منطقه ادامه خواهیم داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: این گروه جهادی که چند روز پیش از استان اردبیل به همراه محموله غذایی و بهداشتی به استان مازندران اعزام شده در قالب تیم های امدادرسانی، پزشکی و بهداشتی، سازندگی و پشتیبانی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی گفت: مرحله اول، ارسال کمک‌های مردمی و پشتیبانی از اهالی مناطق سیل زده و مرحله دوم عمران و آبادانی منطقه است که در این خصوص سایر گروه‌های جهادی استان اردبیل جهت کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که هر زمانی اعلام نیاز شود، در منطقه حضور خواهند داشت.

نظر شما
ادامه