کد خبر: ۴۸۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران امروز با همراهی کارشناسان بهداشت محیط، دامپزشکی و اصناف، رستوران‌های اطراف منطقه‌ای تفریحی در شمال تهران را زیر ذره بین قرار داد

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اگرچه در برخی از این رستوران‌ها به گفته خانم غلامی کارشناس بهداشت محیط، موارد بهداشتی رعایت شده بود، اما وضع بهداشت محیط برخی از این رستوران‌ها نامناسب بود.

همچنین وارد رستورانی شدیم که گوشت‌های فاسد و بدون هویت را به سیخ کشیده بودند که پس از ارزیابی دکتر قهری دامپزشک، همه این اقلام گوشت که نزدیک به ۵۰ کیلوگرم بود، معدوم شد.

در یکی دیگر از این رستوران‌ها به چند بسته گوشت تنظیم بازار برخوردیم که رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران وجود این گوشت‌ها را در رستوران‌ها غیرقانونی خواند.

 «بهروز طالبیان» افزود: گوشت‌های تنظیم بازار فقط باید به مصرف خانگی برسد.

البته متصدی این رستوران ادعا می‌کرد که فقط دو بسته گوشت تنظیم بازار را برای طبخ ویژه کارکنان این رستوران تهیه کرده است.

گرانفروشی از دیگر تخلفات این رستوران‌ها بود که در همین زمینه یکی از رستوران‌ها به پرداخت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محکوم شد.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره این تخلف گرانفروشی گفت: اگر در رسیدگی به پرونده این رستوران متوجه شویم که پیش از این نیز تخلف داشته است به پرداخت جریمه به میزان پنج برابر مبلغ مذکور محکوم خواهد شد.

گشت نوروزی تعزیرات حکومتی از هفتم اسفند آغاز شده است و تا ۱۶ فروردین امسال ادامه دارد.

شماره‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص گرانفروشی، کم فروشی و دیگر تخلفات صنفی است و شهروندان در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
۷۰درصدگوشتهای وارداتی مستقیما بدست مردم نمیرسدوسرازشرکتهاورستورانهادرمی آورد
نظر شما
ادامه