کد خبر: ۴۸۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بنا بر تصمیم ستاد تنظیم بازار، توزیع گوشت در میادین میوه و تره‌بار متوقف شد شده است و هم اکنون گوشت داخلی با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به سطح شهر در میادین توزیع می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «سید سعید راد» در ارتباط با عدم توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: بر اساس تصمیم مسئولان ستاد تنظیم بازار توزیع گوشت گرم و منجمد در سال جاری در میادین متوقف شده است و توزیع گوشت داخلی در دستور کار سازمان میادین میوه و تره‌بار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: هم اکنون گوشت داخلی با قیمت مناسب و با 20 الی 30 درصد تخفیف نسبت به سطح شهر عرضه می‌شود ضمن اینکه در توزیع گوشت داخلی محدویتی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون مرغ با قیمت 11 هزار و 500 تومان در میادین میوهوتره‌بار عرضه می‌شود که در این بخش محدویتی برای عرضه به شهروندان و مشتریان وجود ندارد.

راد خاطر نشان کرد: روزانه هر مقدار مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار بگیرد بین مشتریان توزیع می‌شود که توزیع بدون کارت ملی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از تعطیلات نوروزی امکان توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار وجود دارد یا خیر، گفت: در این ارتباط سازمان میادین تصمیم گیرنده نیست و ستاد تصمیم گیری می‌کند و اطلاعی در این زمینه ندارم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
چطوری ۳۰درصدتخیفیف میدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
اگر این تخفیف 30 درصدی در فروش گوشت داخلی به معنای
خریدن دولت از کشتارگاه ها به قیمت وافعی و دادن یارانه در هنگام فروش به مصرف کنندگان باشد اقدام مثبتی می تواند باشد.
ولی با توجه به گرانی وحشتناک گوشت، باز هم انتظار می رود که به دست مصرف کنندگان نهایی نرسد و لفت و لیس شود.

بهترین کار تخصیص گوشت داخلی با تخفیف یارانه ای در قالب کارت های یارانه الکترونیک به سرپرستان خانوارها به شکل سهمیه های ماهانه است که در این حالت امکان سوء استفاده به حداقل خواهد رسید و هم باعث جلوگیری از ورشکست شدن پرواربندی ها و هم رضایت مردم می شود.
نظر شما
ادامه