کد خبر: ۴۸۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت (صمت) یزد گفت: پنج هزار رأس دام (گوسفند) وارداتی سهمیه برای توزیع گوشت تنظیم بازار در یزد به عنوان استان معین کشتار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «علی افشارپور» با اعلام این خبر اظهار داشت: گوشت گرم گوسفند کشتار شده در کشتارهای یزد علاوه بر توزیع در این استان برای استانهای اصفهان، خراسان جنوبی و فارس نیز ارسال می شود .

وی افزود: بر همین اساس تاکنون 14 تن گوشت گرم گوسفند در اختیار نهادها و ارگانهای استان قرار گرفته تا بر اساس هر کیلو 43 هزار تومان بین مردم توزیع شود.

معاون سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه برای تمامی شهرستانهای استان سهمیه در نظر گرفته شده، اضافه کرد: گوشت گرم وارداتی از محل گوسفندان کشتار شده برای توزیع به کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگران و کارمندان در نظر گرفته شده است .

افشارپور درباره نحوه توزیع گوشت نیز گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و به منظور توزیع عادلانه، در این مرحله توزیع فروشگاهی وجود نخواهد داشت و گوشت بطور مستقیم و براساس لیست بیمه و یا کد ملی افراد سرپرست خانوار توزیع می شود .

این مسئول همچنین درباره سلامت دامهای وارد شده اظهار داشت: این گوسفندان از نژاد «رومانف» است که دارای چربی کم بوده و بر سلامت و قرنطینه آنها نیز دامپزشکی و مجموعه پشتیبانی و امور دام جهاد کشاورزی از ابتدای ورود به کشور تا کشتار و توزیع، نظارت دارند .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
دستشان در نکنه گرسنگیمان رفع شد
نظر شما
ادامه