کد خبر: ۴۸۳۴۹

در پی انتشار خبری مبنی بر کشف مقداری گوشت مرغ فاسد در چند رستوران در همدان و تماس تلفنی مدیر مجموعه "لندوک" و ارائه مستنداتی در خصوص عدم صحت این خبر، ایسنا مجدد پیگیر موضوع شده تا حق و حقوقی از این مجموعه ضایع نشود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان با بیان اینکه طرح صیانت از حقوق شهروندی ادامه دارد، کشف مرغ فاسد از فست فودی "لندوک" از سوی بازرس طرح را، اشتباه دانست.

«دکتر امیرحسین نقی‌پور» اظهار کرد: با توجه به بازرسی سربازرس گروه صیانت از حقوق شهروندی فرمانداری همدان در قالب گشت مشترک بازرسی دامپزشکی با تعزیرات درتاریخ 15 فروردین از 3 رستوران معروف شهر بازدید شد.

وی ادامه داد: در این بازدید از 2 رستوران، مقدار 12.5 کیلوگرم مرغ فاسد کشف و ضبط شد و همچنین در طول بازرسی از فست فود لندوک هیچگونه تخلف و مرغ غیربهداشتی کشف نشد.

نقی پور اظهار کرد: انتشار خبر تخلف فست فودی لندوک صرفا یک اشتباه از سوی بازرس طرح بوده و هیچ نوع کشف و ضبط گوشت و مرغ فاسد از این فست فودی انجام نشده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در پایان ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته در خصوص انتشار نام این فست فودی تصریح کرد: موضوع در این اداره بررسی خواهد شد و با بازرسی که به اشتباه خبر را منتشر کرده است برخورد لازم صورت می گیرد.


 
نظر شما
ادامه