کد خبر: ۴۸۴۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر


رییس سازمان دامپزشکی کشور در جریان بازدید از روستاهای در معرض خطر سیل استان خوزستان گفت: همکاری مردم، دولت و نیروهای نظامی بسیار چشمگیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در جریان بازدید از روستاهای در معرض خطر سیل شهرستان باوی ضمن سرکشی به روستای کوت سید شریف در شیبان افزود: در مواردی مشکلات دامداران بلافاصله با صحبت تلفنی با استاندار و یا نماینده شهرستان رفع و دستورات لازم صادر شد.

وی بیان کرد: نظارت های بهداشتی دامپزشکی در استان کاملا قابل مشاهده است و دامپزشکی خوزستان توانسته به خوبی خدمات رایگان به دامداران و روستاییان ارایه دهد.

رفیعی پور با اشاره به خدمات رایگان از جمله واکسیناسیون و درمان به دامداریها بر تشدید نظارت بهداشتی و ادامه روند همکاری دامپزشکی و دامداران مبنی بر انتقال دام به نقاط ایمن جهت رفع مشکلات و ارایه خدمات به آنها تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود مشکل در عبور و مرور وسایل نقلیه در راههای مواصلاتی روستاها گفت: کارشناسان دامپزشکی در سخت ترین شرایط برای ارایه خدمات دامپزشکی مورد نیاز دامداران و جلوگیری از انتشار بیماری های دامی و واگیر دار تلاش می کنند.

در پایان بازدید از واحدهای دامداری شهرستان های شوش، شوشتر و باوی و پیگیری نیازمندی های آنها و ارایه توصیه های بهداشتی لازم انجام شد.




انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
1
0
ضمن تشکر از تشریف فرمایتان به استان خوزستان ......................
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
1
بابا دامشون اذوغه ندارن بخورن اونوقت شما همش یک سرنگ اتومات به دستتون با خواهش التماس میرین رایگان واکسن میزنین شان و منزلت دامپزشکی رو از بین بردین
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
ایجاد انسجام و هماهنگی های بین بخشی در دامپزشکی خوزستان از جمله هماهنگی و یکپارچگی با نظام دامپزشکی و دانشکده دامپزشکی نتایج خوبی داشته است
نظر شما
ادامه