کد خبر: ۴۸۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: دامپزشکی به عنوان متولی اصلی حفاظت از سرمایه های دامی کشور نقش خطیری را در رونق اقتصاد جامعه برعهده دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از قدس آنلاین، «دکتر علی اکبر حدادزاده» اظهارداشت: دامپزشکی با نظارت بر مراکز پرورش و تولید دام و طیور و حفاظت از سرمایه های دامی، نقشی خطیر در رونق تولید و حفظ اقتصاد جامعه بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه های دامی بعد از نفت بیشترین نقدینگی را به خود اختصاص داده افزود: مبارزه با بیماری های واگیر دار و مشترک بین انسان و دام از مهمترین وظایف دامپزشکی است و کنترل و پیشگیری از شیوع انواع بیماری های مهلک مشترک و دامی از طریق نظارت مستمر بر واحدهای پرورش، کشتار، فراوری، حمل و توزیع انواع فراورده های خام دامی و حصول اطمینان از رعایت شرایط بهداشتی و قرنطینه ای در این واحدها از دیگر حوزه های خدمت رسانی این ارگان است.

حدادزاده با اشاره به اهمیت سلامت و حلیت مواد غذایی در سلامت جسم و روان افراد جامعه و درنتیجه رسیدن به جامعه ای با اقتصاد پویا گفت: دامپزشکی در حوزه نظارت بر فرآورده های خام دامی نیز با جدیت تمام و از طریق بازرسی کارشناسان دامپزشکی درمراکزبسته بندی و عرضه این محصولات مشغول خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

مدیر کل دامپزشکی استان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش بیشتر در سال جاری، نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید جامه عمل بپوشیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر xy
|
Hong Kong
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
1
کدوم دامپزشکی ؟ دولتی یا خصوصی ؟؟؟ دامپزشکی شما یا ما ؟؟
۲ تومن حقوق حق دکتر دامپزشکه ؟ همه مشکلات بخش خصوصی از کم کاری بخش دولتی هستش.
نظر شما
ادامه