کد خبر: ۴۸۴۶۹

مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد قشم گفت: طرح ساماندهی سگ های ولگرد در جزیره قشم از امروز آغاز شد که پیش بینی می شود بیش از چهار هزار قلاده سگ توسط سازمان منطقه آزاد قشم از این جزیره جمع آوری شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «مرتضی شیخ زاده» شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح از سوی فرماندار شهرستان قشم هدایت می شود و مدیریت شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در آن مشارکت فعالت دارد.

وی ادامه داد: این مرحله نخست از اجرای طرح ساماندهی سگ های ولگرد است که طی مدت 60 روز انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سه هزار و 500 متر مربع زمین در شهرک تولا به نگهداری سگ های ولگرد اختصاص داده شده است که گروه های حامی حیوانات می توانند از این فضا برای نگه داری سگ های جمع اوری شده استفاده کنند.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم همواره با دیدگاه حسن همجواری نسبت به حل مشکلات و معضلات جزیره قشم حتی خارج از محدوده خود اقدام کرده است.

شیخ زاده با اشاره به برخی خدمات چهارساله سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه زیرساختی از جمله ایجاد و آسفالت راه ، آبرسانی به روستاها، ایجاد بیمارستان مجهز و تحویل به شبکه بهداشت، گفت: این سازمان در بحث آسیب ها و مشکلات اجتماعی و از جمله مساله سگ های ولگرد نقش موثری ایفا خواهد کرد.

وی رابطه سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانداری این شهرستان را حسنه توصیف و اذعان کرد: فضای همدلی و همراهی بین مسوولان جزیره قشم در سال های اخیر مثال زدنی است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

 

نظر شما
ادامه