کد خبر: ۴۸۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مراسم معارفه نخستین رئیس دامپزشکی زن استان خراسان رضوی در جغتای برگزار شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دامپزشکی جغتای، با اشاره به اهمیت و جایگاه شبکه دامپزشکی در حفظ تأمین امنیت غذایی مردم، گفت: پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و سلامت فراورده های خام دامی از وظایف مهم دامپزشکی است.

«دکتر احمد شریعتی» با بیان اینکه باید در راستای فراهم کردن زیرساخت های تولید و حمایت از تولیدکنندگان گام های اساسی برداشت، ابراز کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد جوجه ریزی در بخش مرغ گوشتی در سطح استان انجام شده است.

وی بابیان اینکه جغتای از ظرفیت های خوبی درزمینهٔ صنعت پرورش دام برخوردار است، افزود: امیدواریم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات در رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان نقش دامپزشکی بیشتر از قبل نمایان شود.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد را در ارتقاء بهداشت دام و فراورده های دامی گامی مؤثر دانست و اظهار کرد: رسالت دامپزشکی ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم است، در این راستا نیز امیدواریم با معرفی نخستین رئیس دامپزشکی زن در جغتای، شاهد تحول و ارتقای خدمات دامپزشکی در این شهرستان باشیم.

در ادامه سرپرست فرمانداری جغتای نیز با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های شبکه دامپزشکی در انجام وظایف و مأموریت های محوله، بر ضرورت توجه و تأمین نیازهای دامپزشکی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: استقرار پست قرنطینه، تأمین تجهیزات فنی، خودرویی و اداری، استقرار پست قرنطینه و همچنین راه اندازی کشتارگاه دام ازجمله نیازهای مهم شبکه دامپزشکی در جغتای است.

اظهار کرد: با توجه به نزولات آسمانی در سال جاری پیش بینی می شود که درشهرستان جغتای رونق تولید دام را داشته باشیم.

مرتضی محبی فر با با اشاره به اینکه دامداری و کشاورزی ازجمله بخش های مهم اشتغال مردم در این شهرستان است، یادآور شد: در بخش دام و طیور با حضور بخش خصوصی، سرمایه گذاری ها در این حوزه افزایش یافته است و تلاش می کنیم با رایزنی و هماهنگی بتوانیم تسهیلاتی برای گسترش و ارتقای بخش دامداری و کشاورزی فراهم کنیم.

گفتنی است در این مراسم از تلاش ها و خدمات دکتر حسن آذریان تجلیل و دکتر مولود برومند به‌عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی جغتای معرفی شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
تیتر خبر با پارگراف پایانی همخوانی ندارد!
نظر شما
ادامه