کد خبر: ۴۸۴۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر


ماموران دامپزشکی و مرزبانی کردستان در همکاری مشترک خود موفق به کشف 285 هزار قطعه جوجه یک روزه در نقطه صفر مرزی شهرستان بانه شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، در 2 عملیات جداگانه از سوی فرماندهی مرزبانی و اداره کل دامپزشکی کردستان در نقطه صفر مرزی بانه این تعداد جوجه یک روزه که سودجویان بدنبال انتقال آنها به خارج از کشور بودند، در نقطه صفر مرزی کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج اقلام ممنوعه قاچاق، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین گشت زنی در نقطه صفر مرزی متوجه حضور تعدادی متجاوز مرزی حامل بار قاچاق در سطح حوزه شدند که بلافاصله در یک عملیات موفق به سد راه قاچاقچیان شدند.

سردار کیومرث شیخی افزود: قاچاقچیان که از حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند با به جای گذاشتن محموله خود، از کوهستانی بودن منطقه استفاده کرده و به داخل خاک عراق متواری شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان از کوله های مکشوفه، 249 هزار و 660 قطعه جوجه یک روزه به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

رئیس دامپزکشی بانه نیز از کشف 36 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در مرز بانه طی ایام نوروز 98 خبر داد و افزود: این جوجه ها بدون مجوز حمل در مرز این شهرستان ضبط شده است.

«دکتر آرام بحری» اظهار داشت: این تعداد جوجه با هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی هنگ مرزی و همکاری نیروهای این هنگ مستقر در منطقه بانه، طی اقدام مشترک با اکیپ اعزامی شبکه دامپزشکی از یک دستگاه کامیونت که بدون مجوز حمل در حال قاچاق بود ضبط و پس از اخذ مجوز مقام قضایی بطور بهداشتی امحا شد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
مثلا ما مملكت اسلامي هستيم، وقتي كه جوجه از ماشين حمل جوجه توقيف ميشه به نفع دولت مصادره بشه، وقتي كه مشكل بهداشتي نداره صرف قاچاق بودنش باعث امحاش بشه ناشكري و ضايع كردن نعمت خداست
محمد ابوالحسنی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
امحا شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
1
فاجعه فاجعه فاجعه. چیزی مونده قاچاق نشه تو کشور؟
نظر شما
ادامه