کد خبر: ۴۸۴۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی با نماینده مردم نیشابور و فیروزه و همچنین عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از زحمات رییس شبکه دامپزشکی نیشابور قدردانی کرد.

دکتر چنارانی از آمادگی خود برای همکاری های لازم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و خواستار توجه بیشتر مدیر کل دامپزشکی استان به این شهرستان، به دلیل گستردگی جمعیت دامی نیشابور شد.

 در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی ضمن مغفول دانستن نقش سازمان دامپزشکی در بین دستگاه های اجرایی در تخصیص ردیف بودجه که کفاف مسائل بهداشتی را نیز ندارد، بیان داشت: 70 درصد بیماری های عفونی انسانی اگر از طریق دامپزشکی مهار گردد با موج بیماری ها رو به رو نمی شویم که در نتیجه در صرفه جویی بودجه کمک شایانی می شود.

«دکتر احمد شریعتی» در انتها از دکتر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مجلس به سازمان دامپزشکی شد.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشتا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
از نمایندگان بخواهید سازمان دامپزشکی کشور را منحل کنند چراکه ایران نیازی به این سازمان ندارد بخش خصوص هم خوشحال میشود مانند عدم اعزام دامپزشکان برای نظارت گوشت,که با قطع اعزام و ادامه اعزام روحانیون هم اکنون بخش خصوصی در پوست خود نمی گنجد.دست مریزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
درود بر جناب آقای دکتر احمد شریعتی مدیر کل فعال اداره دامپزشکی استان خراسان رضوی که به خوبی می داند با روشنگری در خصوص نقش بی بدیل دامپزشکی در سلامت زنجیره غذایی از خوراک دام تا غذای انسان و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام، هم زمان به نفع دامداران و بهداشت و سلامت آحاد جامعه حرکت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
هر کس با نمایندگان مجلس اشنایی داره باید بره و خواستار حمایت از دامپزشکی به ویزه اشتغال بخش خصوصی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
غرور و تکبر نماینده از پشت میز با مدیر کل صحبت میکنه
نظر شما
ادامه