کد خبر: ۴۸۵۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
در نامه‌ای به مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی عنوان شد:
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بر ضرورت عقد قرارداد مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی دامپزشکی در دفاتر اسناد رسمی مطابق پروانه واحد تاکید کرد ...
 
 

حکیم مهر: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی، بر ضرورت عقد قرارداد مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی در دفاتر اسناد رسمی مطابق پروانه واحد تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انجمن دامپزشکی تهران، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی طی نامه ای، اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی را ملزم به حمایتهای لازم و قانونی از مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی از جمله ثبت قراردادها در دفاتر اسناد رسمی و اعتبار آن تا تاریخ تمدید پروانه واحد نمود.

دادیار این حوزه در این نامه یادآور شده است: مسئولین فنی بهداشتی نظارت بر اجرای کلیه قوانین و مقررات و نیز دستورالعمل های بهداشتی را بر عهده دارد و موظف است هرگونه تخلف در واحد تحت نظر را که موجب تهدید علیه بهداشت می شود را گزارش نماید و نیز فعالیت واحد بدون حضور مسئول فنی ممنوع است.

ضمناً وی متذکر شده است که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، من باب پیشگیری از وقوع جرم، نظارت های لازم در این خصوص را انجام خواهد داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
جناب دکتر شریعتی با سپاس از زحمات فراوان شما لطفا از سایر اقشار بخش خصوصی دامپزشکی هم حمایت بفرمایین که پایین بودن تعرفه ها واقعا موجب ضرر گشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
یعنی پس از سال ها این بار با حکم دادگاه ها ماده ی ۱۹ لااقل در کشتارگاه ها اجرا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
تحقق حمایت دستگاه قدرتمند قَضابی تنها از طریق مطرح شدن جنبه های درست تهدید بهداشت و سلامت عمومی انسان توسط دخالت افراد غیر مجاز در کار دامپزشکی امکان پذیر است و دادستانی ها به عنوان مدعی العموم به سرعت و قاطعانه از سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی حمایت خواهند کرد.
پاسخ ها
دستگاه فضایی یا قضایی!
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عجب دستگاه قدرتمندی!!!دستگاه قضایی ایران با بالاترین آمار فساد،عجب قدرتی!!! اسمش دستگاه فضایی باشه بهتره تا قضایی!!مسیرهای قانونی به همت عزیزان مجلس و مجریان قانون به قدری،دشوار و اکثرا بی نتیجه هست که طرف بی خیال همه چی شده یا خودش اقدام می کنه یا از حقش می گذره.این دستگاه خیلی کارآمده!!!هیچ جا لنگه اش پیدا نمی شه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
1
انصافا دست انجمن صنفی درد نکنه
نظر شما
ادامه