کد خبر: ۴۸۵۳۹


هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان از ۲۷ فروردین‌ماه در اصفهان آغاز می‌شود تا این شهر به مدت چهار روز میزبان معتبرترین رویداد نمایشگاهی دام و طیور کشور باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که تا روز ۳۰ فروردین‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود و در آن ۱۱۳ مشارکت کننده توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

در نمایشگاه امسال، شرکت‌های فعال در زمینه‌های دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و افزودنی‌ها، مکمل‌های دام و طیور و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی و کشتارگاهی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، گلستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، اردبیل، مازندران، قزوین، فارس، یزد و خراسان مرکزی حضور دارند.

در کنار شرکت‌های فعال حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی نیز حضور می‌یابند تا آخرین یافته‌ها و تحقیقات خود را برای توسعه این صنعت در دسترس علاقمندان و فعالان اقتصادی این بخش قرار دهند.

همچنین برپایی پاویون‌ کشورهای ایتالیا و آلمان در این نمایشگاه، از جمله جذابیت‌های ویژه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان به شمار می‌رود.

این رویداد نمایشگاهی در حالی برگزار می‌شود که هدف خود را برای معرفی محصولات و تولیدات شرکت‌های دام و طیور متمرکز کرده و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می‌شود. شرکت‌های ملی و بین‌المللی حاضر در این نمایشگاه، راهکارها و نوآوری‌های خود را در زنجیره «از علوفه تا غذا» ارائه خواهند کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان جایگاهی ایده‌آل برای تولیدکنندگان فعال در این صنعت محسوب می‌شود تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند و ارتباطی مستقیم با بازارهای بین المللی برقرار کنند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۲۷ تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.



نظر شما
ادامه