کد خبر: ۴۸۵۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

دقایقی پیش جلسه مدیریت بحران با حضور مدیر کل دامپزشکی و روسای ستادی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، دقایقی پیش جلسه مدیریت بحران به ریاست «دکتر محمد اصغر زاده» مدیر کل دامپزشکی استان در محل سالن جلسات برگزار گردید.

در این جلسه کلیه روسای ادارات ستادی و فنی حضور داشتند که پس از بررسی شرایط موجود در استان و احتمال جاری شدن سیل در برخی از شهرستان ها به برنامه ریزی در خصوص مدیریت بحران در زمان سیل پرداختند.

اصغر زاده گفت: هر اتفاقی در هر نقطه ای ازاستان  صورت گیرد کلیه همکاران با تمام تجهیزات آماده خدمت رسانی هستند.

وی که از لغو مرخصی های غیر ضروری همکاران خبر داد گفت: با توجه به شرایط موجود تمامی همکاران به صورت آماده باش کامل هستند و در برخی از شهرستان ها کلیه پرسنل به صورت 24 ساعته در محل شبکه حضور خواهند داشت.

در این جلسه جهت تسریع در خدمت رسانی به مناطق سیل زده شهرستان هایی رابه عنوان شهرستان های معین تعیین و چهار اکیپ واکنش سریع با کلیه امکانات در محل ستاد اداره کل تشکیل که در صورت هر گونه اتفاق در هر نقطه از استان بلافاصله به آن شهرستان اعزام خواهند شد.

اصغر زاده گفت : ماهیت دامپزشکی مدیریت بحران است و ما باید کلیه پیش بینی ها  لازم در خصوص فعالیت و خدمت رسانی در زمان بلایای طبیعی  اعم از سیل و زلزله و .... را داشته باشیم

وی افزود: دام و طیور به عنوان سرمایه مردم برای دامپزشکی حائز اهمیت می باشد و باید از این سرمایه حفظ و حراست شود.

اصغر زاده گفت : اکیپ های مدیریت بحران در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس بوده و در هر ساعت از شبانه روز گزارش اقدامات و فعالیت ها خود را باید به ستاد اعلام کنند.

در این جلسه هر یک از کارکنان به بیان نقطه نظرات و تجربیات گذشته خود در شرایط مشابه پرداختند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی-س
|
United States of America
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
آخه این چه تیتریه برای این خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما به بزرگی خودتون ببخشید- از زندگیت لذت ببر
نظر شما
ادامه