کد خبر: ۴۸۵۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در اولین جلسه کمیته فنی این مجموعه اظهار داشت: به بهترین برنامه ها و پیشنهادها در جهت تحقق شعار رونق تولید که از سوی ادارات فنی دامپزشکی استان ارائه شود، پاداش تعلق می گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» افزود: در خصوص شعار سال که رونق تولید هست بایستی ضمن پرهیز از شعارزدگی، تمام تدبیر و تلاش خود را بکاربریم؛ بدیهی است که دامپزشکی نقش بارزی در تحقق شعار و رونق تولید دارد و لازم است کمیته فنی نیز در این جهت اقدام کند و ادارات فنی و ستادی نیز برنامه های خود را در جهت تحقق رونق تولید اعلام کنند.

وی اعلام داشت: دامپزشکی با افزایش سطح بهداشتی تولیدات دامی، نقش مهمی در افزایش بهره وری و رونق تولید دارد.

وی گفت: سال ۹۷ فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و سختی های خاص خود را داشت و ما در زمینه مسائل فنی علیرغم کمبود واکسن و سایر امکانات، کاهش قابل قبولی را در کانون های بیماری ها داشتیم و اما برای سال ۹۸ بایستی آمادگی خود را برای مدیریت بهتر به ویژه در شرایط بحران و حمایت از تولیدات داخلی در زمینه دام، طیور و آبزیان بیشتر کنیم.

شریعتی یادآور شد: اعضای کمیته فنی را صف مقدم دامپزشکی استان می دانم که با تدبیر لازم و حضور در فعالیت های اداری و فنی بیشترین نقش را حوزه های مختلف دارند.

دبیر کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه با اعلام آمار از فعالیت های این کمیته گفت: در سال قبل ۱۲ جلسه کمیته فنی داشتیم و در این جلسات ۴۲ مصوبه تصویب شد.

«دکتر مسعود ابراهیمی» یادآور شد: در جهت ارتباط بهتر با تشکل ها و حمایت از تولید در سال قبل 16 جلسه هم اندیشی با تشکل ها و صنوف مرتبط با دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل داشتیم و این جلسات نیز 43 مصوبه به همراه داشته که به طور جدی پی گیری اجرای همه مصوبات هستیم.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
عالی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
سازمان دامپزشکی که از جیب نحیف و خالی بخش خصوصی حاتم بخشی میکنه و بیش از یک ساله ریالی از قراردادهای طرح واکسیناسیون رایگان مراکز مایه کوبی رو پرداخت نکرده به خدا ورشکست شدیم و بدبخت رونق پیشکشتون
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
بدون شک رونق تولید ، در موضوع تولیدات دامی تنها در سایه یک و فقط یک و نه بیشتر از یک دامپزشکی منسجم و علمی و حرفه ای و کارآمد و غیر سیاسی امکان پذیر است !!
نظر شما
ادامه