کد خبر: ۴۸۶۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
با حکم رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های دکتر مهدوی شهری، مدیر سابق پدافند غیرعامل این سازمان نیز قدردانی شد ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور حکمی، «دکتر سیداصغر برائی نژاد» را به سمت "مدیر پدافند غیرعامل سازمان دامپزشکی کشور" منصوب کرد و در جریان تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید پدافند غیرعامل این سازمان بر لزوم آمادگی و مقابله با تهدیدات زیستی در زیربخش دام، طیور و آبزیان تاکید کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در حاشیه شورای مدیران این سازمان، با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «پدافند غیرعامل برای همیشه یک اصل خواهد بود»، آمادگی و مقابله با تهدیدات زیستی به منظور کاهش آسیب پذیری زیربخش دام، طیور و آبزیان در برابر مخاطرات و تهدیدات بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی را از اصول مهمی برشمرد که باید با هوشیاری تمام پیگیری شود.

وی با آرزوی توفیق برای مدیر جدید پدافند غیرعامل سازمان دامپزشکی کشور در انجام وظایف محوله، از زحمات و تلاش‌های دکتر مهدوی شهری، مدیر سابق پدافند غیرعامل این سازمان نیز تشکر کرد.

 در متن حکم رفیعی پور برای برائی‌نژاد آمده است: «این انتصاب با نظر به سوابق مفید جنابعالی صورت گرفته و امید است با الطاف الهی در انجام وظایف قانونی آن مدیریت از جمله آمادگی و مقابله با تهدیدات زیستی به منظور کاهش آسیب پذیری زیربخش دام، طیور و آبزیان در برابر مخاطرات و تهدیدات بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی با بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید . »

سیداصغر برائی نژاد، پیش از این در مسوولیت‌های مدیرکل دامپزشکی استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران و البرز به جامعه دامپزشکی کشور خدمت کرده است.

لازم به ذکر است هر اقدامی که در آن از سلاح استفاده نشود و موجب تقلیل آسیب پذیری منابع انسانی، محیط زیست، ساخت و سازها، تاسیسات، تجهیزات و اسناد و شریان های کشور در برابر عملیات مخرب دشمن شود، پدافند غیرعامل نام دارد.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
همکار
|
Canada
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
4
1
تبریک فراوان به آقای دکتر برائی نژاد که حضور ایشان در پست های گذشته همیشه منشأ خیر وخدمات ارزنده به جامعه دامپزشکی بوده است
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
1
0
دکتر برائی نژاد امیدوارم همچون گذشته موفق و موید باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
با یک گل بهار نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
3
کل سازمان منجمد شده است. با تغییر افراد، مشکلی حل نمی شود. هر دو نفر عزیزان فوق، مدیران مجربی بودند.
دکتر طرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
با سلام.برادر عزیز و ارجمند جناب آقای دکتر برایی نژاد. تبریکات صمیمانه . انشالله در سایه امام عصر پیروز باشید.
نظر شما
ادامه