کد خبر: ۴۸۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

حکیم مهر: مرکز دامپزشکی شرق تهران در جهت ارتقاء سطح كمی و كیفی نظارت های بهداشتی با حضور مسئولین استانی افتتاح گردید  .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، مرکز دامپزشکی شرق تهران با حضور «دكتر اسماعیل راد» معاون فرماندار تهران، «دکتر ولی الله واعظی» مدیركل دامپزشكی استان، «دكتر توكلی» رییس اداره حراست به همراه «دکتر مجید محمدیان» رییس اداره دامپزشكی تهران افتتاح شد.

 کتر واعظی در این رابطه گفت: در نخستین گام در طرح بزرگ تقسیم دامپزشکی تهران بزرگ به ۴ مرکز شرق، شمال، جنوب و غرب، جهت تسهیل در مراقبتها و نظارت های بهداشتی و ارائه هرچه بهتر و سریع تر به عموم شهروندان شهر تهران و ارتقاء سطح كمی و كیفی نظارتهای بهداشتی، مرکز دامپزشکی شرق تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان این منطقه می باشد.

دکتر مجید محمدیان در حاشیه افتتاح مرکز دامپزشکی شرق تهران گفت: در راستای اجرایی نمودن مصوبه شورای كشاورزی فرمانداری تهران و با مساعدتهای مجموعه فرمانداری و حمایتهای مدیر كل و پیگیریهای انجام شده، در فاز اول مركز دامپزشكی شرق تهران با محوریت انجام نظارت بهداشتی بر واحدهای عرضه فراورده های خام دامی و مراكز طبخ مناطق ١٣،١٤،١٥،٤ افتتاح راه اندازی و مناطق دیگر نیز در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

دكتر محمدیان افزایش سطح كمی و كیفی نظارتهای بهداشتی و رسیدگی سریعتر به شكایات مردمی و دسترسی آسان تر شهروندان به خدمات حوزه دامپزشكی را از نکات مهم شروع این طرح دانست.

در این مراسم معاون فرماندار تهران ضمن تشكر از پیگیری های رییس اداره دامپزشكی تهران، طرح مذكور را از بزرگترین اقدامات در تاریخ دامپزشكی كشور برشمرد.

دکتر محمدیان در این دیدار با قدردانی از مساعدت های مدیر کل دامپزشکی استان و مجموعه فرمانداری در تحقق این مهم، این تقسیم بندی را حرکتی بزرگ در مسیر پیشرفت مجموعه دامپزشکی تهران دانست و افزود: رایزنی‌ها برای اجرای گام دوم این طرح انجام شده که با حمایت ها و مساعدت های فرماندار و مدیر کل دامپزشکی استان بزودی شاهد آن خواهیم بود .

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
1
بیشتر شبیه عکس یادگاریه تا واقعا افتتاح!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
5
«طرح مذكور را از بزرگترین اقدامات در تاریخ دامپزشكی كشور برشمرد»

اگر بزرگترین طرح دامپزشکی کشور ، ایجاد یک شعبه از شبکه دامپزشکی باشد، وای به حال و روزگار ما
نظر شما
ادامه