کد خبر: ۴۸۶۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان با حضور «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور و «مهندس مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع در استان البرز با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان البرز بازدید از پالایشگاه غلات بعمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، دکتر رفیعی پور در این بازدید اظهار داشت:‌ مجموعه هایی که با نگاه ملی و بین المللی و با تولید محصولات سالم و با کیفیت به صورت زنجیره ای در کشور فعال هستند و با هدف صادرات محصولات در جهت برون رفت از اقتصاد تک محصولی در حال تلاش می باشند باعث غرور می باشند.

وی افزود: کارهای تولیدی در کشور ماندگار است و ما نیازمند به رونق تولید محصولات کیفی با رعایت استانداردهای لازم برای رهایی از وابستگی به نفت هستیم و همیشه صنعت غذا دارای توجیه اقتصادی می باشد.

دکتر رفیعی پور تصریح کرد: امیدوارم با توجه به دانش بنیان بودن و سطح بالای فن آوری در این مجموعه و با استفاده از هوش و همتی که مدیران و کارکنان این مجموعه دارند، در راستای تولید محصولات سلامت محور که علاوه بر تامین بازار داخلی در زمینه صادرات و ارز آوری برای کشور موفق باشید.

لازم به ذکر است این مجموعه که با تولید خوراک دام غنی شده تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان البرز به عنوان محصول جانبی در شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارد و با وجود سیلوهای نگهداری غلات از جمله ذرت با ظرفیت یک میلیون تن و نقش آفرینی به عنوان بندر خشک کشور فعال می باشد.










انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مقدم
|
Canada
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
1
0
با سلام
جناب دکتر رفیعی
استاد عزیز چند درصد از دامپزشکان اطلاعات خوراک دارند چند درصد متوجه می شوند کارخانه خوراک چیه و گلوتن ذرت چی هست آقای دکتر بنده بارها از سازمان تقاضا کردم که از فارغ التحصیلان رشته بهداشت خوراک دانشکده دامپزشکی استفاده کنند که بیکارند ولی بنده متهم به جوسازی شدم استاد عزیز این حجم از کارخانجات خوراک دام تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی که اصلا اطلاعاتی از خوراک ندارند درست است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
1
میشه در مورد پالایشگاه و مترادف انگلیسی آن توضیحی بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سلام، برای اطلاعات بیشتر به سایت http://www.zarfructose.com/FA/Home مراجعه کنید
نظر شما
ادامه