کد خبر: ۴۸۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر


روز پنج شنبه 29 فروردین ماه جلسه شورای اداری دامپزشکی استان البرز با حضور «دکتر رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی و «مهندس مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع در اداره کل دامپزشکی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، دکتر رفیعی پور در این نشست ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، در خصوص وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: طی چهل سال که از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، همواره در تمام مقاطع مورد دشمنی کشورهای استکباری قرار داشته ایم ولی باید با باور این مساله که در جنگ اقتصادی قرار داریم، تمام تلاش و کوشش خود را در هر جایگاهی که قرار داریم بکار گرفته تا از این شرایط انقباضی خارج شویم.

رییس سازمان دامپزشکی افزود: ضروری است برای بالا بردن سطح آگاهی مردم نسبت به فعالیت ها و وظایف دامپزشکی، واقعیت ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای صف دامپزشکی شامل پرسنل شبکه ها، پست ها و اکیپ های دامپزشکی در بخش دولتی و مسئولین فنی در بخش خصوصی مورد توجه و تجلیل قرار گرفته و اطلاع رسانی لازم انجام شود.

وی با اشاره به آمار تصریح کرد: سال گذشته موفق به کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدیم و همچنین اقدامات در پیشگیری و کنترل بیماری تب برفکی در دام های صنعتی، روستایی و عشایری در یکسال و نیم گذشته با اندازه 10 سال گذشته برابری می کند. بیماری های کرم ابریشم را نیز که در مقاطعی در گذشته شیوع داشت کنترل نمودیم و در تامین واکسن در سال 97 با تمام مشکلات موفق عمل نمودیم و کمبودی در کشور نداشتیم. ارتقای سامانه ها و شفاف سازی و قابل رصد بودن فرآیند نامه نگاری برای ارباب رجوع از دیگر موفقیت های سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

دکتر رفیعی پور ادامه داد: از دیگر اقدامات سازمان دامپزشکی تفویض اختیار به ادارت کل استان ها بود که بی سابقه بوده است و در آینده نیز برنامه هایی برای واگذاری بیشتر اختیارات را داریم و در راستای این اقدامات صدور دستورالعمل های دامپزشکی را نیز به کمیته هایی با حضور معاونین سلامت در مناطق 5 گانه کشور و با هدف بومی سازی و رفع موانع اجرای دستورالعمل ها انجام می گیرد.

دکتر رفیعی پور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اعتبارات استانی گفت: مدیران کل دامپزشکی در استان ها و روسای ادارات دامپزشکی شهرستان ها باید با رایزنی و تعامل با دیگر دستگاه ها و پیگیری های لازم با استاندار و فرمانداران در راستای افزایش اعتبارات دامپزشکی استان و شهرستان بیش از میزانی که هرساله افزایش می یابد تلاش نمایند.

دکتر توکلی با عرض خیر مقدم به ریاست سازمان دامپزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع گزارشی را از فعالیت های صورت گرفته و تعداد واحد های تحت نظارت دامپزشکی با نمایش پاورپوینت ارائه نمود.

دکتر توکلی اظهار داشت: از زمان حضور در استان البرز ملاقات های زیادی با مسئولین استانی انجام شده است که از آن جمله میتوان به ملاقات با استاندار، فرمانداران شهرستان های استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، دادستان کرج، رییس بازرسی استان، فرمانده انتظامی استان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد که موفقیت هایی را نیز در رسیدن به اهداف دامپزشکی و ارائه خدمات بهتر و بالا بردن جایگاه دامپزشکی بدست آمده است.

وی افزود: موافقت با اختصاص زمینی برای بنای ساختمان جدید اداره کل دامپزشکی و اختصاص اعتبارات ویژه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعتبار دیگری از استاندار محترم برای پوشش واکسیناسیون دام های روستایی از موفقیت های بدست آمده در این مدت بوده است و همچنان پیگیر افزایش اعتبارات استانی با همکاری پرسنل این مجموعه می باشیم.

در این جلسه ریاست سازمان دامپزشکی قول مساعد در خصوص تحویل تعدادی رایانه و خودروی خدمت جهت استفاده پرسنل جدید الاستخدام اداره کل دامپزشکی استان را داد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
باید جوانگرایی بشه و قوانین دست و پاگیر رو بردارن
نظر شما
ادامه