کد خبر: ۴۸۶۶۲


رئیس دامپزشکی همدان از شناسایی یک واحد غیر مجاز بسته‌بندی تخم مرغ‌های فاقد هویت و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر امیرحسین نقی‌پور» از شناسایی یک واحد غیرمجاز بسته‌بندی تخم‌مرغ در شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: دیروز طی بازرسی‌های صورت گرفته یک واحد غیر مجاز بسته‌بندی تخم‌مرغ‌های فاقد هویت شناسایی شد.

وی بیان کرد: یک واحد غیرمجاز اقدام به نشانه‌گذاری تخم‌مرغ‌های فاقد هویت و تاریخ گذشته می‌کرد که پس از شناسایی توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان همدان با همکاری ماموران انتظامی از فعالیت آن جلوگیری شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان همدان از شهروندان خواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه 1512 اداره دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بازرسان اداره دامپزشکی همدان فعالیت مستمری داشتند افزود: در این ایام چند واحد متخلف تذکر گرفت و پلمب شد.

نقی‌پور با اشاره به اینکه طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه، نگهداری و مصرف فرآورده‌های خام دامی شهرستان همدان اجرایی شد خاطرنشان کرد: در طول این طرح چهار اکیپ سیار و دو اکیپ ثابت تشکیل شد که فعالیت اکیپ‌ها از ساعت 7 صبح آغاز شد و تا 24 ادامه داشت.

 


نظر شما
ادامه