کد خبر: ۴۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - جلسات تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه و علل واردات دام زنده به کشور تشکیل می شود.

هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی در ادامه جلسات خود، اطلاعات جمع آوری شده به این هیات را مورد بررسی قرار خواهند داد.

همچنین هیات تحقیق و تفحص علل واردات دام زنده به کشور و بررسی اشخاص حقیقی و حقوقی واردکنندگان، سه شنبه هفته جاری در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس برگزار می شود.

 پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا همچنان دنبال می شود

بر اساس این گزارش، در کارگروه منتخب کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، راهکارهای مقابله با چالشهای زیست محیطی و پدیده گرد و غبار و تاثیر آن بر آلودگی هوا مورد بررسی قرار می گیرد.

نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی به همراه کارشناسان مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، گرد و غبار و تاثیر آن بر آلودگی هوای تهران را همچنان مورد بررسی قرار می دهند.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
0
بله واقعا ادامه دارد همين هفته پيش بعضي از اعضا كميسيون كشاورزي تشريف بردند برزيل مسئله واردات دام زنده را ازنزديك بررسي كنند؟؟؟؟؟ احتمالا باقي مانده اعضا كميسيون هم كه رفتند مشكل برطرف مي شود از قديم گفتند كتكي كه به وعده افتاد هيچ وقت زده نمي شود تا حالا يكسال از ماجرا گذشته و ورود دام زنده هم ادامه دارد . بقول بررره اي ها احتمالا در اين نبرد نابرابر از دشمن فرضي شكست مي خوريم و هيچ كس هم مقصر نيست
نظر شما
ادامه